حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مبلغ عیدی سال ۹۸ کارگران چقدر است؟

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی

یکی از مهمترین موارد کارمندان، کارگران و صاحبان کار در پایان سال میزان پرداخت عیدی و سنوات است، عیدی و سنوات کاملا وابسته به میزان پایه حقوق تعیین و پرداخت می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم مبلغ عیدی سال ۹۸ کارگران چقدر است؟

تمامی کارگاه‌های مشمول قانون کار موظف به پرداخت عیدی و سنوات به هر یک از کارگران خود می باشند، که مبنای محاسبه آن یک سال کار معادل شصت روز آخرین مزد، بعنوان عیدی و پاداش می باشد، و مبلغ پرداختی از این بابت به هر یک از کارکنان نبایستی از معادل نود روز حداقل مزد روزانه قانونی تجاوز کند.

مبلغ عیدی سال ۹۷ کارگران

مبلغ عیدی سال ۹۷ کارگران

همچنین مبلغ پرداختی به کارکنانی که کمتر از یکسال در کارگاه کار کرده‌اند باید به ماخذ ۶۰ روز مزد و به نسبت ایام کارکرد در سال محاسبه گردد، و مبلغ پرداختی از این بابت برای هر ماه نباید از یک دوازدهم سقف تعیین شده در فوق تجاوز نماید.

حداقل عیدی کارگران دو برابر حداقل حقوق پایه و حداکثر عیدی به شرطی که از مصوبه قانون کار بیشتر نشود، سه برابر پایه حقوق خواهد بود.

مبلغ عیدی سال ۹۸ کارگران بین ۲.۲۲۸ تا ۳.۳۴۲ میلیون تومان است

با توجه به حقوق و  مزایای سال ۹۷ کارگران جزئیات حقوق و عیدی سال ۹۸ کارگران به شرح زیر است. حداقل عیدی کارگران  2 میلیون و 228 هزار تومان و حداکثر عیدی کارگران 3میلیون و 342 هزار تومان برای سال 98 خواهد بود.

تاریخ واریز عیدی کارمندان سال ۹۸

زمان واریز عیدی کارمندان اعلام شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)