حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک مرورگر سبک اندروید به نام Mint توسط شیائومی معرفی شد

شاید شما هم دقت کرده اید که وقتی موبایل های ما نهایتا ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی داشتند هم حافظه کم داشتیم و هم حالا که موبایل های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی فراگیرتر شدن و حتی انتخاب های ۵۱۲ گیگابایتی داریم، هنوز نرم افزار و بازی ها از بلعیدن حافظه داخلی ما دست برنمی‌دارند. یکی از این نرم افزارهای حجم خور را می توان مرورگرها دانست. شیائومی یکی از شرکت هایی است که متمرکز بر موبایل های پایین رده و میان رده است که حافظه داخلی کمی دارند. پس بد نیست که شیائومی یک مرورگر سبک و کم حجم اندرویدی ارایه کند، اینطور نیست؟ امروز یک مرورگر سبک اندروید به نام Mint توسط شیائومی معرفی شده که بد نیست کمی درباره آن صحبت کنیم، با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مرورگر سبک Mint شیائومی

مرورگر سبک Mint شیائومی

مرورگر سبک، کم حجم و سریع اندروید شیائومی Mint آنطور که خودش ادعا می کند، بدون فداکردن ویژگی ها، حجم بسیار کم زیر ۲۲ مگابایت را دارد. شما می توانید جستجو صوتی داشته باشید، حالت وبگردی Incognito دارد، صفحات سریع لود می شوند و طراحی آن قرن بوقی نیست!

مرورگر سبک، کم حجم و سریع اندروید شیائومی Mint با امکانات لازم

اگر مقایسه ای ساده بخواهیم با کروم داشته باشیم، مرورگر گوگل کروم در این مثال حجم ۱ گیگابایت از فضای داخلی را اشغال کرده که ۱۹۷ مگابایت حجم خود نرم افزار و باقی آن حافظه کش برنامه است. در مقایسه مرورگر شیائومی Mint که حجم ۲۱ مگابایت خود نرم افزار و حدود ۲۰ مگابایت حافظه کش استفاده کرده است که می شود ۴۰ مگابایت حدودا! مقایسه کنید تا گوگل کروم!

خب، اگر شما هم برای حافظه داخلی خود ارزش بیشتری قائل هستید، می توانید مرورگر سبک اندروید شیائومی Mint را دانلود کنید، همینجا و از لینک زیر:

دانلود مرورگر سبک اندروید Mint از Apkmirror

دانلود مرورگر سبک اندروید Mint از گوگل پلی

اگر این مرورگر را دانلود کردید و تجربه کاربری با آن داشتید، تجربه خود را با ما درمیان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pedram_01

سلام من یک سوال در رابطه با مرور گر های اندروید دارم . توی ایفون هر فیلم انلاینی بخوای نگاه کنی از مرور گر راحت با لمس صفحه با کشیدن از سمت راست به چپ و چپ به راست فیلم به عقب یا جلو میره و همینطور مثلا برای صدا که از پایین به بالا رو صفحه بکشی صدا کم و زیاد میشه . ولی الان گوشی اندرویدی دارم و این قابلیت رو فقط در مرور گر uc brower دیدم . ایا مرور گر پیش فرض یا مرور گر های دیگ تنظیمات خاصی برای این کار دارن یا نه کلا ندارنش

REZA

منکه ندیدم البته میتونی لینک هارو مثلا توی mxplayer بزنی و همونجوری نگاه کنی

CAPCOM

البته مرورگر اپرامینی ام بد نیست مخصوصا ورژن ادیت شدش که فیلتر شکن داخلی داره برای اینستاگرام ام بدرد میخوره البته محدودیت های زیادی ام داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)