حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاوربانک سوپر شارژ هوآوی با خروجی ۴۰ وات برای میت ۲۰ پرو و آنر مجیک ۲

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | هواوی

به من بگویید که اگر فناوری سرعت شارژ شدن افزایش پیدا کند اما این فناوری به پاوربانک ها نرسد، چه فایده آن؟! یک ماه پیش بود که پاوربانک ۵۰ واتی Pikachu اوپو با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر رسما معرفی شد و ما را عاشق خود کرد چرا که می توانید باتری موبایل اوپو خود (که از این فناوری پشتیبانی می کنید) را در کمتر از ۳۰ دقیقه به بالای ۹۰٪ برسانید یا در ۱۰ دقیقه ۴۰٪ شارژ کنید! حالا اما شایعه پاوربانک سوپر شارژ هوآوی با خروجی ۴۰ وات برای میت ۲۰ پرو و آنر مجیک ۲ منتشر شده که می تواند کاملا جذاب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

هوآوی فناوری سوپر شارژ خود را در هوآوی میت ۲۰ پرو و آنر مجیک ۲ به ۴۰ وات ارتقا داده که حدودا ۷۰ درصد باتری دستگاه را در ۳۰ دقیقه شارژ کند. حال تصور کنید یک پاوربانک ۱۰ هزار میلی آمپری از هوآوی دارید که می توانید همین کار را برای شما در سفر انجام دهد! این عالی نیست؟

همچنین این پاوربانک سوپر شارژ هوآوی با خروجی ۴۰ وات با دیگر موبایل های هوآوی که فناوری سوپر شارژ ۲۲.۵ واتی دارند نیز سازگار است و می توان آن ها را نیز به سرعت شارژ کند. این یک اتفاق خیلی خوب است که رخ داده و به نظر من باید منتظر قیمت باشیم.

شخصا در حال حاضر یک پاوربانک شارژ سریع ۱۵ واتی دارم که شاید تنها ابزار جانبی موبایلم باشد که کنار هندزفری همیشه همراهم است! نظر شما درباره پاوربانک شارژ سریع چیست؟ فکر می کنید یکی از نیازهای اساسی شما باشد؟ پاسخ برای من مثبت است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

این یه پاوربانک عالی خواهد بود.
من تا حالا پاوربانک نداشتم چون همیشه برای خرید گوشی بهترین باترب رو اولویت اول قرار دادم دوم اینکه جای زیاد دوری نمیرم که دسترسی به برق نداشته باشم
اما اگه روزی قرار باشه از پاوربانک استفاده کنم حتما از پاوربانک با قابلیت شارژ سریع استفاده میکنم چون حتی فکر کردن به اینکه برای مدتی یه پاوربانک رو همراه گوشی تو دست بگیری خسته کننده هست

ali

پرچمدارهای هواوی اصلا نیازی به پاوربانک ندارن من میت ۲۰دارم با یک بار شارژ با استفاده سنگین دو روز وبا استفاده نرمال ۳روز شارژ می ده .

استفاده از پاوربانک اجتناب ناپدیره حتی اگر شارژ گوشی خیلی قوی باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)