حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل های سامسونگ پس از آپدیت One UI لوگوی 5G e را تحت اپراتور AT&T نشان می دهند

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

عموما اپراتورها موجودات صادقی نیستند. در حقیقت صنف تبلیغات‌چی ها صادق نیستند. آن ها همیشه تلاش دارند تا خود را بهتر از دیگران نشان بدهند. امروز خبر می رسد که موبایل های سامسونگ پس از آپدیت One UI لوگوی 5G e را تحت اپراتور AT&T نشان می دهند! در ادامه آن ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

لوگو 5G e

لوگو 5G e

در اطلاعاتی که از آپدیت اندروید ۹ با رابط کاربری One UI سامسونگ برای گلکسی اس ۸ لو رفته است، کاربران سامسونگ که مشترک اپراتور AT&T امریکا هستند، به جای لوگو 4G+ یا LTE-A لوگوی 5G e را مشاهده می کنند.

این در حقیقت یک بازاریابی عجیب برای ارایه شبکه 5G توسط اپراتور AT&T است که جدیدترین فناوری مخابراتی خود را روی مرز انتهایی 4G قرار دارد دارد را به نوعی روی مرز آغازین 5G نشان می دهد. آن ها با اضافه کردن یک E به لوگو 5G مثلا تلاش دارند تا کاربر فریب نخورد!

در حقیقت این بازاریابی عجیبی است چون آن ها احتمالا با ارایه 5G واقعی باید جار بزنند که ما 5G واقعی را اضافه کردیم و 5G e را فراموش کنید! در بین میان همکاری سامسونگ با AT&T برای این موضوع نیز خود زیر سوال است.

ما می دانیم که نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ با مشخصاتی خیلی جذاب احتمالا همراه با خانواده گلکسی اس ۱۰ در تاریخ ۱ اسفند ماه رونمایی شود. نظر شما درباره این اتفاق چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ppr_a

فقط اونجاش که میگین اپراتور ها موجودات صادقی نیستند…. xD ….اقای عطایی نوشتین که سامسونگ گلکسی اس 8!!! اشتباه تایپیه یا واقعا 8؟؟؟!!!! چون خودم اس 8 دارم سوال شد برام

Ppr_a

چه خوب!!!پس آپدیت نزدیکه…

CAPCOM

چه کاریه بنظره من صبر میکردن تا 5g بیاد فردا فروشنده ها از لوگوی 5g e سو استفاده تبلیغاتی میکنن مردم که همه آگاه نیستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)