حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی رایگان PES 2019 Lite برای کامپیوتر ، پلی استیشن و XBox رسما ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | بازی، تماشا کنید

دو هفته پیش بود که کرک PES 2019 منتشر شد. حالا یکی از دو عنوان بسیار محبوب شبیه ساز فوتبال یعنی PES و FIFA می خواهد یک نسخه رایگان هم داشته باشد … آ … چون ما را دوست دارد؟ نه نه! اشتباه نکنید، داستان درآمد قرار است متفاوت شود، یک چشمه از بازی های پرداخت درون برنامه ای موبایلی به بازی های کنسول و کامپیوترهای شخصی در حال نفوذ است. این عنوان PES 2019 است که کونامی نسخه رایگان آن را ارایه کرده است. امروز بازی رایگان PES 2019 Lite برای کامپیوتر ، پلی استیشن و XBox رسما ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

تمرکز نسخه رایگان PES 2019 Lite روی بخشی به نام My Club است که آن جا شما با پرداخت های درون برنامه می توانید پیشرفت هایی را بدست آورید. در حقیقت My Club در CES 2019 Lite شباهت زیادی به حالت آلتیمیت تیم سری فیفا دارد و در آن کارتان را با یک تیم ضعیف آغاز خواهید کرد و به مرور با به‌دست آوردن بازیکنان بهتر تیم دلخواه‌تان را خواهید ساخت. این بخش از بازی همچنین از مواردی چون خرید‌های درون برنامه‌ای هم پشتیبانی می‌کند.

نسخه رایگان بازی PES 2019 lite

نسخه رایگان بازی PES 2019 lite

بازی‌بازان همچنین به تغییرات اعمال شده در طول هفته برروی هر بازیکن دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این موارد، PES 2019 LITE از حالت EDIT پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که بازی‌بازان می‌توانند با شخصی‌سازی بازیکن، ورزشگاه و تیم مورد نظر خود، تغییرات مد نظر خود را به بازی اضافه کنند.

نظر شما چیست؟ بازی رایگان PES 2019 Lite می تواند برای شما جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

آقای عطایی ویدیوی رسمی معرفی وان‌یو‌آی:
https://www.sammobile.com/2018/12/14/samsung-one-ui-official-intro-video

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)