حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی موبایل ۲۰۰ نفر از کارمندان بخش اروپا خود را تعدیل می کند

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سونی

بر کسی پوشیده نیست که سونی موبایل درآمد و سهم بازار خود را روز به روز از دست می دهد. ژاپنی ها برای بخش اول این ضرر راه حلی دارند و امیدوارند تا ۵۰ درصد هزینه های خود را تا سال ۲۰۲۰ کاهش دهند. در همین راستا سونی موبایل ۲۰۰ نفر از کارمندان بخش اروپا خود را تعدیل می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

طبق گزارش های رسیده سونی موبایل در اروپا قصد اجرای یک تعدیل نیرو قابل توجه را دارد. آن ها از ۱۲۰۰ نفر نیرو که ۸۰۰ نفر آن ها به صورت ثابت برای سونی موبایل کار می کنند ۲۰۰ نفر از نیروهای ثابت را برای کاهش هزینه های خود اخراج خواهند کرد. این افراد در Lund سوئد برای سونی مشغول به کار بودند.

این تعدیل نیرو پس از سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ صورت خواهد پذیرفت. طبق برآوردهای سونی، این عمل به کاهش هزینه های آن ها تا ۵۰ درصد تا سال ۲۰۲۰ می شود. می دانیم که سونی به 5G امیدوار است، همانطور که HTC چشم امیدش به آن است. احتمالا آن ها بار را سبک می کنند تا به آغاز همه گیر شدن فناوری 5G رسیده و سپس سودده شوند.

با این حال سونی موبایل هنوز امید خود را از دست نداده و با قدرت می خواهد اولین موبایل با دوربین سه گانه و راهبرد جدید نسبت تصویر ۲۱:۹ را در اکسپریا ایکس زد ۴ ارایه کند. همچنین اکسپریا ایکس زد ۴ کامپکت، اکسپریا ایکس ای 3 (Xperia XA3)، اکسپریا ایکس ای 3 اولترا (Xperia XA3 Ultra) و اکسپریا ال 3 (Xperia L3) را برای ارایه، آماده دارد.

همچنین حق اختراع موبایل شفاف و‌ موبایل منعطف سونی که منتشر شد و بسیار امیدوارکننده بود. نظر شما درباره آینده سونی موبایل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadsoly

سونی جان بمیر لطفا بسه دیگه تر کاری!

Milad7

😐 wtf?

Dariushrd

اینقد احمق بازی در آوردن مدیرای این بخش که کلا سونی موبایلو به قهقرا کشوندن!! ینی اگه دشمنشون هم مدیراین بخش میشد وضعش از الان بهتر میبود…عملا اینا هیچ اقدامی برای بهتر شدن بخش انجام نمیدن روز به روزم کوچکترش میکنن… تنها امیدم ۲۰۱۹ هس که اگه نتونن برگردن کلا دیگه باید جمع کنن…البته این وسط شرکتای چینی تاثیر خیلی بالایی رو فروش این کمپانیا میزارن…با ظاهرای خوش رنگ و لعاب و تبلیغات و قیمت و…

علی شیخ زاده

کم کردن هزینه ها یعنی کوچک تر و کوچک کردن یه شرکت و این عمل برعکس هدفش نابودی یه شرکت رو سرعت میبخشه.
ببینید تصمیمات نادرست سونی موبایل رو به چه روزی انداخته

siavash-t

این همه اخراج می کنه، چند نفر کلا نیرو داشته و حالا چند نفرند؟!

CAPCOM

آه سونی توام مثه htc شدی این شرکتها شاید کمرنگ شوند اما هیچ وخت محو نمیشوند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)