حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش درآمد هوآوی در ۶ ماه اول سال ۲۰۱۸ منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

مدتی پیش یکی از مقام‌های ارشد هوآوی گفت که امسال یعنی سال ۲۰۱۸ برای اولین‌بار درآمد این شرکت مهم در زمینه تکنولوژی، بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار خواهد شد. امروز گزارش درآمد هوآوی در ۶ ماه اول سال ۲۰۱۸ منتشر شده و با هم در ادامه آن را مرور می کنیم، با ما همراه باشید.

اریک شو  (Eric Xu)، یکی از روسای دوره‌ای هوآوی در گفت‌وگو با CNBC گفته است که کسب‌وکار «کمی بهتر» از آن چیزی که انتظار می‌رفت، در حال رشد است. شو گفت: «هیچ مانعی برای رسیدن ما به رکورد 100 میلیارد دلار وجود ندارد».  اریک شو جزییات بیشتری در این مورد ارائه نداد.

با توجه به نرخ ارز در پایان دوره گزارش‌دهی، هوآوی در شش ماه اول امسال، 325.7 میلیارد یوان یا حدود 49 میلیارد دلار درآمد به دست آورده است. برای کل سال 2017، هوآوی، درآمدی معادل 92.5 میلیارد دلار برمبنای نرخ ارزِ پایان سال را گزارش کرده است.

این رشد تاکنون مدیون عملکرد قوی در کسب ‌وکارهای مختلف، به ویژه بخش مصرف‌کننده است که همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. هوآوی، جلوتر از اپل، در حال حاضر دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند براساس سهم بازار در جهان است. نظر شما درباره عملکرد هوآوی در سال اخیر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

اپل درسته که کمتر از هواوی فروخته
اما اپل یه گوشی میفروشه ۱۵۰۰ دلار هواوی ۱۵تا میفروشه ۱۵۰۰ دلار حتی اگه نصف گوشیایی که فروخته پرچمدار باشه بازم به اپل نمیرسه

نیما عرفانی

چون سیاست هرکدوم متفاوته
اپل هیچ وقت نمیاد پایین رده یا میان رده بزنه برای ios.
اگه در پلتفرم اندروید هم فقط یک شرکت تولیدکننده وجود داشت و صرفا پرچمدار میزد( مثلا فقط سامسونگ یا گوگل ) خب طبیعیه که حتی میزان فروش میتونست از اپل هم بیشتر باشه.

علی شیخ زاده

اپل هرساله بیشتر از نصف سود کل دنیای موبایل رو مال خودش میکنه و از این نظر با هیچ برند اندرویدیی قابل مقایسه نیست.
تازه قبلا میزان سود اپل بیشتر از ۹۰ درصد بود

CAPCOM

بنظره من هواوی در آینده با وجود مشکلاتی که در پیش رو داره دچار افت درآمد بشه اگه سهمش تو بازار اروپا هم کم بشه حتما ضرر خواهد کرد

علی شیخ زاده

بله بدون شک این موضوع تاثیری منفی روی هواوی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)