حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اختلال اینستاگرام در تصاویر کاربران افکت شبیه به پارازیت به جای می گذارد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

هر چند اینستاگرام به صورت هفتگی چندین ویژگی و قابلیت ارایه می کند اما این دلیل نمی شود که هر از چندگاهی شاهد یک باگ و موضوع عجیب در این شبکه اجتماعی تصویر محور فوق العاده محبوب نباشیم. از دیروز برخی از کاربران از جمله ما به مشکلی برخوردیم که گویا روی تصاویر دوستان ما افکت پارازیت طوری وجود دارد. امروز مشخص شده که این مشکل جهانی است و اختلال اینستاگرام در تصاویر کاربران افکت شبیه به پارازیت به جای می گذارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصاویر بالا می بینید، کاربران اینستاگرام از سراسر جهان گزارش پارازیت روی تصاویر خود را داده اند. هنوز مشخص نیست که دلیل این مشکل چیست و اینستاگرام هنوز نسبت به آن بازخورد رسمی نداده است.

این مشکل سبب می شود خطوطی روی تصاویر به وجود بیاید و به نظر برسد آنها در نتیجه اختلال در نوار VHS ویدیویی یا یک فیلتر جدید و عجیب هستند. هنوز منبع این اختلال مشخص نیست اما به نظر گسترده می رسد و برخی از کاربران در پیام های توئیتری از آن شکایت کرده اند. به هرحال اینستاگرام تایید کرده این مشکل مربوط به خدمات خود است و به این ترتیب دستگاه های کاربران مشکلی ندارد.

مشکل از فرستنده است، به گیرنده های خود دست نزنید!

شما هم این مشکل را تجربه کرده اید؟ باید منتظر بازخورد رسمی اینستاگرام ماند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

آره اتفاقا امروز یه پست دیدم همینطوری بود اول فکر کردم خود عکس اینطوریه!
الان متوجه شدم اختلاله

BeFair

منم همین مشکل رو داشتم

CAPCOM

همش تقصیر سارا لنگدرازه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)