حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جایگاه آیکون دایرکت اینستاگرام با پروفایل جا به جا شد

اگر پلتفرمی را سراغ دارید که به سرعت اینستاگرام به روز شود … آ … قطعا نداریم، اگر پلتفرمی را سراغ دارید که نصف سرعت اینستاگرام به روز شوند و قابلیت های جدید و بهبودهای مدام را ارایه کند، به ما معرفی کنید! سه روز پیش بود که به صورت اختصاصی در ترنجی برای شما نوشتیم قابلیت جدید اینستاگرام برای لایک کامنت و پاسخ به آن مستقیما در تب نوتیفیکیشن ها ارایه شده است. همچنین قابلیت استوری خصوص اینستاگرام را نیز با هم دیدیم. امروز صبح اما دیدیم که جایگاه آیکون دایرکت اینستاگرام با پروفایل جا به جا شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اینستاگرام پنج تب (زبانه) روی لبه پایین خود دارد. آخرین آن ها مربوط به پروفایل و تنظیمات آن می شد. پس از این ویژگی پیام خصوصی مستقیم یا دایرکت (DM) به اینستاگرام اضافه شد، یک آیکون روی گوشه بالا و سمت راست برنامه برای آن تدارک دیده شد.

به مرور زمان استفاده از دایرکت خیلی بیشتر از پروفایل شد و حالا به نظر می رسد که اینستاگرام ترجیح داده تا جایگاه آیکون دایرکت اینستاگرام با پروفایل جا به جا شود. یعنی حالا همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، آیکون دایرکت روی پنج تب پایین، آخرین گزینه از سمت راست و جایگزین آیکون پروفایل شده و آیکون پروفایل اینستاگرام همانند تصویر زیر به لبه بالا و سمت راست نرم افزار منتقل شده است.

آیکون پروفایل اینستاگرام

آیکون پروفایل اینستاگرام

همچنان البته با سوایپ از راست به چپ وارد بخش دایرکت اینستاگرام می شوید. موضوع قابل توجه دیگر این است که یک پیش نمایش از آخرین پیام دایرکت شما روی تب دایرکت نیز نشان داده خواهد شد که این استفاده از آن را راحت تر می کند.

آیا در پروفایل شما هم جایگاه آیکون دایرکت اینستاگرام با پروفایل جا به جا شده است؟ ما در ترنجی روی نسخه ۷۵ اینستاگرام ترنجی این ویژگی را دیدیم. نظر شما چیست؟ به نظر کاربردی و مفید می رسد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

از وقتی عضو اینستاگرام شدم بقیه شبکه های اجتماعی رو کنار گذاشتم از بس برام جذابه..
برای من هنوز فعال نشده و امیدوارم که هیچ وقت فعال نشه بعضی از بروز رسانی های اینستاگرام و واقعا دوست ندارم

baran

اینکه پیشنمایش پیام ها رو اضافه کرده واقعا خوبه اما اینکه جای آیکون پروفایل و دایرکت رو عوض کرده بنظرم صرفا برای اینه که یه تغییر کرده باشه و به شخصه دوست ندام این تغییر رو ولی به هرحال سلیقه ایه

Saeed393

من که هنوز رو ورژن ۷۳ موندم هرچقدرم چک کردم اپدیتی نبودنبود
با اینکه یه اکانت کانادا هم دارم همیشه با فیلتر شکن میرم ولی بازم اونجا برام اپدیت نزده بود

Saeed393

عضو اینستاگرام بتا تستر شدم اپدیت شد به 74 هیچ تغییری نکرد جای دایرکت،
از apkmiroor ورژن 75.0.0.33 رو دانلود و نصب کردم بازم هیچ تغییری نکرد
Apkpure هم چک کردم اپدیتی براش نبود

siavash-t

حالا اون قابلیت پاسخ دادن از طریق نوتیفیکشن ها امکان خوبیه. ولی این جا به جا شدن دایرکت تفاوت خاصی تو کارایی و کاربردی تر شدن اینستا ایجاد نمی کنه (از نظر من).

Saeed Mohammadipouya

بجای این اپدیتای بدرد نخور بی مصرف قابلیت خاموش کردن ویدیوهارو اضافه کنه که حجممون پرید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)