حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل بوت لوپ ال جی جی ۷ به زودی برطرف خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی، مشکلات

دو شب پیش بود که در ترنجی خواندیم مشکل بوت لوپ ال جی جی ۷ (LG G7) در دست تحقیق این شرکت کره ای است و امشب خبر می رسد که مشکل بوت لوپ ال جی جی ۷ به زودی برطرف خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که احتمالا هنوز ال جی متوجه نشده است چرا نسل هاست که پس از برخی آپدیت های نرم افزاری این شرکت، دستگاه ها به بوت لوپ دچار می شوند؛ ما هم متوجه نشده ایم با برطرف شدن این مشکل آزاردهنده چه زمانی از موبایل های الجی کابوس آپدیت کردن پاک خواهد شد.

ال جی جی 7 تینکیو

ال جی جی 7 تینکیو

مشکل بوت لوپ به صورت کلی اینطور است که موبایل شما روشن نمی شود و مدام روی لوگو شرکت ری‌استارت می شود. مشکل بوت لوپ در موبایل های ال جی به حدی بود که حتی از این شرکت کره ای شکایت شد. حقیقتا شرایط خیلی بدی هم هست. تصور کنید موبایل خود را آپدیت کرده اید و دیگر روشن نمی شود، حال اگر در شرایط خاصی باشید، دیگر موبایل شما قابل استفاده نیست.

ال جی امروز بازخورد رسمی نسبت به مشکل بوت لوپ ال جی جی ۷ داده است و عنوان کرده که به زودی راه حل نرم افزاری برای بازگرداندن موبایل های تحت تاثیر قرار گرفته ارایه می کند و کاربران می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات این شرکت، مشکل بوت لوپ ال جی جی ۷ را برطرف کنند. ال جی تاکید دارد که ال جی جی ۷ از مشکل بوت لوپ دچار آسیب سخت افزاری نشده است و خود دستگاه سالم بوده، پس از این بابت نگران باشید.

نظر شما چیست؟ البته مشکل بوت لوپ موضوعی است که برای دیگر برندها هم قطعا پیش آمده است اما نه به گستردگی ال جی.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Phanosesabz

دیدی اصلا ربطی به بوت لوپ و سخت افزار نداره بلکه مشکل نرم افزاری بوده الکی یه خبری نذار

mostafa67

جالب اینه ، این مشکلات تو جی ۶ هم دیده شده و به سنت جی ۴ ، برد باید تعویض شه.

alidadi

برای اولین بار در ایران بنده توانستم بصورت ریشه ای تمامی گوشی های الجی که مشکل بوت لوپ رو دارند رو حل کنم،حتی سال قبل با شرکت الجی مکاتبه کردم و اعلام آمادگی برای کمک به مهندسین شرکت الجی برای حل این مشکل که دیگه در گوشی های بعدی پیش نیاد،
عزیزانی که این مشکل رو دارند با بنده تماس بگیرند،با مبلغ خیلی کم گوشی هایی که مدت هاست بلا استفاده مونده رو درست میکنم
09106492470

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)