حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل روسی Yandex Phone لو‌ رفت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات

روس ها در زمینه تولید موبایل تلاش هایی داشته اند اما شاید معروف ترین آن ها همان Yotaphone باشد که دو نمایشگر داشت و نمایشگر دوم آن جوهر الکترونیک بود. امروز اطلاعاتی درباره موبایل روسی Yandex Phone لو‌ رفته که درباره آن با هم صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

یاندکس فون (Yandex Phone)

یاندکس فون (Yandex Phone)

یاندکس فون (Yandex Phone) روسی خیلی یک موبایل کلی ساده به نظر می رسد و هیچ اتفاق ویژه قابل ذکری ندارد. در حقیقت توسط یاندکس طراحی یا شاید سفارش داده شده تا سرویس های آن را ارایه کند.

یاندکس یک شرکت فناوری اطلاعات روسی است که بزرگترین موتور جستجوی روسیه و هشتمین موتور جستجوی جهان را اداره می‌کند. همچنین این شرکت توسعه دهنده سرویس‌ها و محصولات اینترنتی بسیاری هم بوده‌است. صفحه خانگی Yandex.ru محبوب‌ترین وب سایت در روسیه است.

یاندکس فون (Yandex Phone)

یاندکس فون (Yandex Phone)

مشخصات سخت افزاری یاندکس فون خیلی روتین است. اسنپدراگون ۶۳۰ با ۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات مرکزی آن است. دوربین اصلی ۱۶+۵ مگاپیکسلی بوده که احتمالا دوربین دوم فقط عمق سنج باشد. نمایشگر یاندکس فون کم حاشیه و نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد که اندازه آن ۵.۶۵ اینچ و رزلوشن FHD+ دارد.

یاندکس فون (Yandex Phone)

یاندکس فون (Yandex Phone)

باتری ۳۰۶۰ میلی آمپری یاندکس فون اندازه معقولی است اما خیلی قابل اتکا به نظر نمی آید. سیستم عامل Yandex Phone اندروید ۸.۱ است که احتمالا سرویس های یاندکس را داشته باشد.

انتظار می رود یاندکس فون ۲۸ آذرماه رسما معرفی شود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این موبایل که به احتمال قوی عرضه جهانی هم نداشته باشد، جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

عملا هیچ ویژگی خاص و منحصر به فردی نداره. شاید در حد گوشی پایین رده یا در بهترین حالت، میان رده باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)