حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت دلار بودجه ۹۸ برابر ۵۷۰۰ تومان خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار داخلی

قیمت دلار بودجه ۹۸ اهمیت فراوانی دارد، در حقیقت قیمت دلار در بودجه ها کاملا مهم هستند. امروز خبر می رسد که احتمالا قیمت دلار بودجه ۹۸ برابر ۵۷۰۰ تومان خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ارتباط تلفنی با تحریریه بخش خبری 21 شبکه یک سیما، درباره تصویب کلیات لایحه بودجه سال آینده افزود: دولت بر اساس ماده 182 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تا پانزدهم آذر مهلت ارائه بودجه به مجلس را دارد و منتظر آن هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به سفر رئیس جموری به سمنان در روز چهارشنبه ، احتمال دارد وی نتواند لایحه را در موعد مقرر به مجلس تقدیم کند اما هیئت رئیسه مجلس تصمیم گرفت اگر نظر دولت برای این باشد که پنجشنبه پانزدهم آذر، لایحه بودجه را به مجلس ارائه کند آمادگی داریم جلسه علنی مجلس را در این روز تشکیل دهیم.

پنجشنبه پانزدهم آذر، لایحه بودجه را به مجلس ارائه کند

نعمتی گفت: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، کمیسیون های تخصصی از زمان تقدیم لایحه بودجه ، آن را بررسی می کنند و نمایندگان 10 روز فرصت دارند پیشنهادات خود را به این کمیسیون ها ارائه کنند و کمیسیون ها جمع بندی مطالب خود را به کمیسیون تلفیق ارجاع می کنند و در آن جا به کلیات بودجه در مدت یک ماه رسیدگی می شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احتمالاً قیمت دلار در بودجه سال آینده حدود ۵۷۰۰ تومان درنظر گرفته شود افزود: بر اساس شنیده ها، دولت در لایحه بودجه سال آینده قیمت ۵۴ دلار را برای هر بشکه نفت در نظر گرفته است و پیش بینی می شود روزانه یک میلیون و پانصد هزار بشکه نفت بفروشیم.

احتمالاً قیمت دلار در بودجه سال آینده حدود ۵۷۰۰ تومان درنظر گرفته شود

نعمتی گفت:​ واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی هم در دستور کار دولت قرار دارد که برای کنترل نقدینگی و ایجاد اشتغال، خوب است. سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت : دولت خبرهای خوبی هم برای ایجاد اشتغال مولد دارد.

به نظر می رسد که با افزایش رسمی قیمت دلار در بودجه اتفاق های متفاوتی برای سال آینده وجود داشته باشد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

یعنی تو بازار هم همون 5700تومن میشه یا مثل ماجرای دلار 4200تومنی اسمیه؟

کهکشان

ارز دولتی از ۳۷۰۰ شد ۵۷۰۰ خخخخ

اینم از دولت تدبیر و امید

واقعا برای این وضع به حال خودم و همه ملت متاسفم

pedram_01

فکر نکنین 12 تومن میشه 5 تومن . اون 4/200 میشه 5/700 ??

علی شیخ زاده

تمامی این اتفاقات یک سال گذشته درمورد ارز و گرانی و اینا هیچ ربطی به تحریم و فروش نفت و این حرفا نداره تماما برمیگرده به دولت و سیاست ها و اهدافی که داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)