حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاپرک الزامات پرداخت درون برنامه ای را منتشر کرد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اپلیکیشن

یکی از محبوب ترین راه های درآمدی برای توسعه دهنده ها پرداخت درون برنامه و همینطور از محبوب ترین نرم افزار و بازی ها برای کاربران را می توان همین نرم افزار یا بازی هایی دانست که رایگان هستند اما با پرداخت درون برنامه ای می توانید پیشرفت ویژه داشته باشید. آن ها که نمی خواهند فقط در حالت عادی از برنامه استفاده می کنند و آن ها که می خواهند شاید در طول استفاده خود چندین برابر قیمت حالت فروشی برنامه و بازی، هزینه پرداخت کنند. امروز شاپرک الزامات پرداخت درون برنامه ای را منتشر کرده است که مرور آن می تواند مفید باشد، با ترنجی همراه باشید.

شرکت شاپرک به منظور توسعه کسب و کارهای مبتنی بر پرداخت‌های دورن برنامه‌ای و حفظ امنیت اطلاعات کارت‌های بانکی، پیش نویس مستندات الزامات پرداخت‌های درون برنامه‌ای با عنوان In App Purchase به منظور اخذ نظرات و پیشنهادات فعالان حوزه پرداخت الکترونیک کشور منتشر کرد و از فعالین پرداخت الکترونیک و صاحبنظران این حوزه دعوت کرد تا ضمن مطالعه و بررسی الزامات ارائه شده، نظارت و پیشنهادهای خود را حداکثر ظرف مدت دو هفته از طریق آدرس ایمیل r.hamzeh@shaparak.com  به شرکت شاپرک اعلام کنند.

دانلود نسخه پیش نویس مستندات الزامات پرداخت‌های درون برنامه‌ای

گفتنی است؛ نسخه پیش نویس مستندات الزامات پرداخت‌های درون برنامه‌ای صرفا به منظور اخذ نظر از فعالان صنعت پرداخت الکترونیک بوده و زمان موثر اجرای سند پس از گردآوری و جمع بندی نظرات ارائه شده و بعد از تایید بانک مرکزی متعاقبا  از سوی شاپرک اعلام می‌شود.

شما توسعه دهنده بازی یا نرم افزار هستید؟ چقدر به پرداخت درون برنامه ای علاقه نشان می دهید؟ به عنوان یک مصرف کننده چطور؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)