حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پژو پارس ال ایکس با قالپاق تحویل داده می شود

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

پس از اینکه قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۵۷ میلیون تومان افزایش یافت و اینکه ایران خودرو از دنا آپشن کروز کنترل و رینگ اسپرت آلیاژی را حذف می کند، حالا نوبت به پژو پارس ال ایکس است که با قالپاق ارایه شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

خودروسازی کشور در حالی به قهقرا میرود که سال گذشته در همین روزها خودروسازان بر طبل خودکفایی می‌کوبیدند. عرضه پارس ال ایکس برای اولین‌ بار با رینگ معمولی و قالپاق، سند دیگری بر افتخارات خودروسازی کشور است. از ابتدای سال جاری تاکنون خودروسازان کشور بدلیل اعمال تحریم‌های جدید آمریکا، بدترین روزهای تولیدشان را میگذرانند و تک تک در حال حذف یا خود خودرو یا آپشن‌های آن خودرو هستند.

خودرو ملی کوییک سایپا به دلیل تحریم ها تولید نمی شود

خودرویی مانند کوییک که سال گذشته در تمام نمایشگاه‌های کشور در معرض دید عموم قرار گرفت با شعار خودرو ملی از سوی شرکت سایپا معرفی شد ولی خبرهای رسیده حاکی از آنست که که این خودرو بدلیل تحریم‌ها دیگر تولید نمی‌شود. خودروهایی مانند برلیانس، سراتو، کلیه محصولات رنو، پراید ۱۱۱ و تیبا دوگانه سوز هم حال و روز خوبی ندارند و وضعیت تولیدشان مشخص نیست.

خودروهای رنو شرکت ایران خودرو و سوزوکی ویتارا خط تولیدشان به زودی متوقف می‌شود

اگر سری به محصولات ایران خودرو بزنیم و آمار تولید بگیریم هم بد نیست. خودروهای رنو شرکت ایران خودرو و سوزوکی ویتارا خط تولیدشان به زودی متوقف می‌شود و اگر بتوانند تنها بخشی از تعهدات معوقه را پاسخ خواهند داد. در مورد پژو ۲۰۰۸، گزارش‌های منتشر شده چندان جالب نیست ولی ایران خودرو ادعا دارد تمام پژو ۲۰۰۸ های پیش فروش شده را تحویل خواهد داد.

خودروهایی مانند دنا پلاس، پژو ۲۰۷ و پارس ال ایکس با موعد تحویل تیرماه به تازگی دعوتنامه تسویه حساب صادر شده و به دست مشتریان خواهد رسید اما با برخی تغییرات در آپشن که به برخی از آنها اشاره خواهد شد. حذف آپشن کروز کنترل و رینگ آلومینیومی خودروی دنا معمولی، حذف ۲ ایربگ از دنا پلاس، حذف رینگ آلومینیومی از خودروهای پژو ۲۰۷ ، پارس ال‌ایکس و سمند سورن و …

یکی از خودروسازان خصوصی کشور هم در حالی که یکی از محصولات خود را با فروش قطعی عرضه کرده بود هم اینک از مشتریان خود ۷٫۸ میلیون تومان درخواست کرده است که در نوع خود جالب است. حال که تقریبا تمامی محصولات خودروسازان تا پایان سال ۹۸ پیش فروش شده است، در ماه‌های آینده شاهد چه تغییراتی خواهیم بود؟!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
peugeot2

یه رینگ الومینومی نمیتونن بسازن کلی هم ادعا میکنن
جوونیمون رفت هیچوقت نمیتونیم یه پراید هم بخریم

HM-Royal

همش زرت و پرت و حرف مفت ادعای طراحی و تولید موتور جت و هواپیما و هلیکوپتر ولی امان از طراحی طاقت فرصا موتور پراید و موتور سیکلت… حتی قطعات…
تقصیر ملته که با هر قیمتی که باشه میخرن پول پیش هم میدن اگه ملت تحریم کنن نمیتونن اینجوری با ملت رفتار کنن

HM-Royal

فرسا

pouya

ملت نميخره همشون دلالن ثبت نام ميكنن تو بازار ازاد ميفروشن به مصرف كننده با سود چند ميليوني سالهاست كه به اين شيوه عمل ميكنن

siavash-t

واقعا چی میشه در مورد این وضعیت که گرفتارشیم گفت؟!

pouya

اگه ملي بود كه الان اين اتفاق نمي افتاد اسمش ملي فقط

Saeed Mohammadipouya

فردا همین مانیتور دنارم برمیدارن واقعا ک کجای کاریم

Saeed Mohammadipouya

میگن خودرو ملی در حالی که هر قطعش از یجاس موتورش طراحی المان قطعاتش المان شده ملی مانیتور چین شده ملی
کروز کنترل و کوفت و زهرمار نمیدونم چین و……… فقط یدونه بدنش فک کنم ایرانیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)