حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ام وی ام X55 برای تست های استاندارد در جاده های کشور حاضر می شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم ام وی ام X55 بر مبنای چری تیگو ۴‌ ، محصول جدید مدیران خودرو خواهد بود. پس از آن هم ام‌ وی‌ ام X55 را از نظر مشخصات فنی و قابلیت‌ها بررسی کردیم. حالا خبر می رسد که ام وی ام X55 برای تست های استاندارد در جاده های کشور حاضر می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

به نقل از  روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، بنا به اعلام واحد فنی مهندسی، ام وی ام ایکس ۵۵ (MVM X55) جهت انجام آزمایش‌های فنی و کیفیت در اختیار موسسات بازرسی کیفیت و استاندارد قرار داده شده تا پس از انجام آزمایش‌های اولیه، جهت انجام تست های پیمایش طی روزهای آتی راهی جاده ایران شود.

ام وی ام X55

ام وی ام X55

به گفته مسئول پروژه ام وی ام X55 این آزمایش‌ها شامل تست پیمایش 3000 کیلومتر و تست هندلینگ خواهد بود. نتایج مثبت این تست ها نهایتا بعنوان مجوز لازم تولید این محصول در کارخانه شرکت مدیران خودرو واقع در بم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پیش از این نیز این خودرو تست های لازم در خصوص عملکرد ترمز، انطباق، تست جاده و پیمایش 15000کیلومتر قرار گرفته بود است.

کراس اوور MVM X55 در اواخر ماه گذشته در چین رونمایی شد که شرکت مدیران خودرو نیز تصمیم دارد با انجام مقدمات لازم طی ماه های آتی این محصول جدید را در ایران با برند ام وی ام رونمایی و عرضه آن را آغاز کند. نظر شما درباره آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
erfan520

من ام وی ام ۵۵۰ داشتم اصلا راضی نبودم
امیدوارم این خوب باشه و هموطنامون یا ماشین بدون آزار و اذیت سوار شن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)