حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان خراسان رضوی از ۲ الی ۸ آذرماه برگزار می شود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی

در حالی که به صورت برجسته تر به برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد اشاره می شود بد نیست ما به عنوان بچه های فناوری محورتر به آن بعد دیگر هم اشاره کنیم، بعدی که می گوید پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان خراسان رضوی از ۲ الی ۸ آذرماه همزمان با بستمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد برگزار می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان خراسان رضوی

پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان خراسان رضوی

همانطور که می بینید، هر چند پس زمینه بنر طراحی ۰ و ۱ دارد اما در نگاه اول توجه ما فقط به نمایشگر کتاب جلب شد و اگر دوست کتاب‌خوان من پریسا آن را نمی دید، شاید من هم آن را نمی دیدیم. به هر حال عموما رسانه های دیجیتال عموما در سایه رسانه های کاغذی بوده اند و این بار هم همین اتفاق رخ داده است.

مسئول فناوری اطلاعات رسانه‌های دیجیتال خراسان رضوی، سید اسماعیل هاشمی اظهار کرد: پنجمین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال که در خراسان رضوی قرار است برگزار شود، در سالن بهار است. فضایی بالغ بر 600 متر مربع و  بیش از 30 غرفه است که در این زمینه فعالیت می‌کنند و ثبت‌نام کرده‌اند. این غرفه‌ها در فضای مجازی فعالیت می‌کنند. بحث فعالان فضای مجازی، فعالان تولید محتوا، رسانه‌های برتر و نشر دیجیتال هم در نمایشگاه حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: ما هر شب در نمایشگاه یک همایش خاص تخصصی در حوزه سواد رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی و امنیت وب و خانواده و فضای وب برگزار می‌کنیم  و به طور میانگین هر شب دو تولید جدید در عرصه فضای وب رونمایی می‌کنیم و در خدمت عموم مردم هستیم.

هر چند از همین حالا ما انتظار داریم این نمایشگاه کتاب و نمایشگاه رسانه های دیجیتال کاملا تحت تاثیر انتشارات کنکوری و درسی قرار بگیرد اما امیدواریم که بتوانید از باقی نمایشگاه نیز لذت ببرید. شما به پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان خراسان رضوی از ۲ الی ۸ آذرماه می روید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pari_sa

شایان ذکر است پری سا :))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)