حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید Q یا اندروید ۱۰ در حال تست روی پیکسل ۳ ایکس ال دیده شد

در حال که خیلی از کاربران منتظر آپدیت اندروید ۹ هستند اندروید Q یا اندروید ۱۰ در حال تست روی پیکسل ۳ ایکس ال دیده شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

هر چند گوگل عنوان می کند که آپدیت اندروید 9 روی 75٪ از پیکسل ها اعمال شده است اما همچنان اندروید 9 هنوز سهمی قابل ذکری از بازار ندارد! امروز بنچمارکی از پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شده که در آن سیستم عامل دستگاه اندروید کیو (Android Q) یا همان اندروید ۱۰ عنوان شده است.

اندروید Q

اندروید Q

هر چند هنوز هیچ مشخصاتی درباره اندروید کیو (Android Q) یا اندروید ۱۰ منتشر نشده است و ویژگی برجسته ای از آن را نمی دانیم اما چیزی که مشخص است، عرضه نسخه آزمایشی اولیه اندروید Q مربوط به اواخر زمستان امسال خواهد بود پس طبیعی است که توسعه آن به مرحله ای رسیده باشد که بخواهند عملکرد سخت‌افزاری آن را بررسی کنند. عموما پس از چند فاز ارایه آزمایشی توسط گوگل، در پایان تابستان به مرحله عرضه نهایی رسمی می‌رسد و پس از آن بین ۲ تا ۴ ماه دیگر تولیدکننده ها آپدیت اندروید ‌ جدید را برای پرچمدار های خود ارایه می کنند.

از نظر امتیاز بنچمارک پیکسل ۳ ایکس ال با اندروید کیو (Android Q) باید گفت که تفاوت زیادی با اندروید پی (Android P) دیده نمی شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اندروید ۱۰ با چه ویژگی های جدیدی ارایه شود؟ انتظارات شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

من منتظر روزی ام که اندروید انچنان قدرت بگیرد که دیگر برای برخی کارهای جزیی نیازی به ویندوز نداشته باشد وما نهایتا برای توسعه نرم افزاری از یک گوشیه دیگه کمک بگیریم من هنوز منتظرم اون روزم
سیستم عامل جدید تاثیر چشمگیری روقدرت دستگاه نداره

lovenokia

منم منتظر روزی ام که اندروید یک رابط کاربری یکتا و درست و حسابی بسازد که در حد و انداز ios باشد .
بعد هیچ شرکتی حق استفاده از رابط کاربری خود را نداشته باشد و همه مجبور باشد از این رابط پایه استفاده کنند .

و گوگل هر سال ، 5 سخت افزار در رده های قدرتی و قیمت مختلف معرفی شود . همه شرکت ها مجبور شوند یکی از این 5 رده رو برای سخت افزار گوشی خود انتخاب کنند . و فقط ظاهر و امکانات گوشی ها و باتری و کیفیت دوربین و … با هم تفاوت داشته باشد .

اینطور دیگر بهانه ای برای آپدیت باقی نمی ماند . و گوگل میتواند با تمرکز بر این 5 رده اپدیت اندروید عرضه نماید .
مانند رده پایین 1 : رم 2 گیگابایت – سی پی یو چهار هسته ای
رده اقتصادی 2 :
رده 3
و….

این مزایایی دارد :
1. تا توان سخت افزاری گوشی اجزاه می دهد میتواند به نخسه بالاتر اندروید اپدیت شود .
2. دیگر توسعه دهندگان برنامه خود را سازگار با این 5 یا چند رده مشخص رده سخت افزاری بهینه میکنند .
3. اکوسیستم اندروید به صورت جهانی یکپارچه می شود .
4. رابط کاربری یکپارچه می شود.
و ….

شاید بگویید ارزوهایی محال ولی شرکت ها به دلیل سود دهی اینکار را نمی کنند .

Milad7

ولي پشتيباني اپل يه چيز ديگه اس

آيفون 5s به اخرين نسخه ios آپديت شد!!!

Amin

این نکته را در نظر داشته باشید که توی سیستم عامل ios اپلیکیشن ها جدا آپدیت نمی شود اما توی اندروید شاید هر ماه آپدیت بشن
و اپلیکیشن ها هم جزئی از سیستم عامل محسوب می شود

Rama

آیفون سر جمع ۱۰ تا گوشی هم نداره بایدم اینجوری آپدیت بده کمپانی های دیگه کلی سری پرچمدار و میان رده جور وا جور دارن بخوان به همه اینا مرتب آپدیت بدن از همه چی عقب می افتن که

vahiddi

من گوشی اسنشال دارم دیروز واسه دریافت نسخه بتای ۳ اندروید ۱۰ ثبت نام کردم و امروز برام اپدیت نسخه ۱۰ اومد و من دانلود نصب کردم. تقریبا همه چی عادیه و مشکلی وجود نداره ولی مشکل اساسی من فعلا اینه که بازی کلش و پابجی اجرا نمیشه ⁦☹️⁩⁦☹️⁩ بجز اینا مشکلی ندارم سرعت G4 اینترنت ام بهتر هم شده کسی میتونه راهنمایی کنه ؟؟
لطفا اونایی که طرفداره کورکورانه IOS هستن و شیفته یه سری تبلیغلات شدن😑😑(متاسفام براشون). نیان نظر بدن که اندروید ضعیف ه چون هیچی از اندروید نمیدونن و نمیتونن درک کنن آزادی که توی اندورید هست یعنی چی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)