حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تویوتا کرولا ۲۰۱۹ را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | خودرو

کمپانی تویوتا ژاپن به تازگی از سدان اقتصادی جدید خود رونمایی کرده است. تویوتا کرولا ۲۰۱۹ سدان جدیدی که قرار است بزودی با مدل ۲۰۲۰ وارد بازار جهانی شود، الگوی پلتفرم E210 این خودروساز ژاپنی را دارد. پیش از کرولای سدان جدید، تویوتا نسخه ی هاچبک این خودرو را معرفی و عرضه کرده بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تویوتا کرولا ۲۰۱۹ را ببینید.

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

حال با معرفی نسخه ی سدان این خودروی پرفروش، قرار است که کرولای ۲۰۲۰ با پیشرانه های بنزینی و هیبریدی به بازار جهانی عرضه شود. تویوتا کرولای نسل جدید در بحث ایمنی به مراتب از نمونه ی قبلی پیشرفته تر است. این خودرو در بحث ایمنی به امکاناتی نظیر رادار خطی، رادار نقطه کور، سیستم پیشگیری از تصادف، کروزکنترل هوشمند، ۷ کیسه ی هوا، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، ترمز پارک برقی، اتوهلد و… مجهز است.

از سویی دیگر در نسخه های فول آپشن امکاناتی نظیر سانروف، نور بالای اتوماتیک، سیستم تهویه ی دوگانه، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، دنده ی پشت فرمان، کامپیوتر سفر، استارت دکمه ای، نمایشگر با قابلیت اتصال به انواع تلفن همراه، آینه های حساس به نور، سنسور نور و باران، تریم داخلی چرم، دوربین عقب، سیستم صوتی JBL، تنظیم حالت رانندگی و… وجود دارد.

 

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولای E210 در بازار جهانی امکان سفارش گذاری با پیشرانه های مختلف را دارد. پیشرانه ی ۱٫۲ لیتری توربوی بنزینی این خودرو می تواند ۱۱۴ اسب بخار را با گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر فراهم کند. پیشرانه ی ۱٫۸ لیتری تنفس طبیعی کرولا هم می تواند ۱۴۸ اسب بخار را با ۱۷۴ نیوتن متر تولید کند. این پیشرانه می تواند در کنار موتور برقی هم قرار بگیرد و قالب تویوتا کرولای جدید را به یک محصول هیبریدی تبدیل کند. در این صورت توان خروجی این خودرو حدود ۱۲۲ اسب بخار می شود.

 

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

اما پیشرانه ی جدید تویوتا لکسوس که M20A-FKS نام دارد، با حجم دو لیتر به فناوری داینامیک فورس مجهز شده و می تواند به صورت تنفس طبیعی حدود ۱۷۶ اسب بخار را با گشتاور ۲۰۵ نیوتن متر برای تویوتا کرولای جدید، لکسوس UX و… فراهم کند. این پیشرانه هم در صورت اتصال به موتور الکتریکی قابلیت سفارش گذاری برای تویوتا کرولای هیبرید را دارد.

در حال حاضر مشتریان تویوتا کرولای سدان و هاچبک جدید می توانند این خودرو را با جعبه دنده های ۶ سرعته ی دستی و اتوماتیک CVT سفارش گذاری کنند. تویوتا اعلام کرده است که مشتریان نسخه ی دنده دستی کرولا می توانند از سامانه ی iMT استفاده کنند تا تجربه ای از یک جعبه دنده ی دستی و از طرفی هوشمند را به دست آورند.

 

به گفته ی مهندسان کمپانی تویوتا، جعبه دنده ی اتوماتیک CVT کرولا ۲۰۱۹ از نوع حوصله سر بر نیست و در صورت قرار گرفتن در حالت تیپ ترونیک و استفاده از دنده ی پشت فرمان، می تواند قابلیت های مثبت خود را نشان دهد. به گفته ی این کمپانی ژاپنی در سیستم این جعبه دنده از طرح داینامیک شیفت استفاده شده تا راننده بتواند در هر لحظه بهترین بازدهی را در خودروی خود ببیند.

 

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

تویوتا کرولا ۲۰۱۹

به سبک همیشگی تویوتا هم شاهد هستیم که کرولا ۲۰۱۹ در نسخه های هاچبک و سدان همچنان با توجه به بازارهای مختلف، ظاهری متفاوت دارد. در حال حاضر چراغ ها، کاپوت و سپرها جز قطعاتی هستند که با توجه به بنزینی بودن و هیبریدی بودن کرولا تغییر می کنند. از سویی دیگر برای نسخه ی هاچبک تویوتا کرولای جدید، نمونه ی اسپرت هم معرفی شده که به قطعات تزئینی جذابی مجهز شده است.

نظر شما درباره تویوتا کرولا ۲۰۱۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

حالا نظر هم داشته باشیم چه فایده ???
وقتی نود و هشت درصد قشر جامعه نتوانند بخرند اونم ارزانترین و ساده ترین تیپ تویوتا…اصلا حرف زدن در موردش فایده ای داره؟??
این ماشین الان باید جای پراید ما باشه ماشین قشر متوسط به پایین تمام جوامع البته به جز ما که هرکسی سواره حدس ما اینه که یا دزده یا دلاله وگرنه قشر معمول جامعه نمیتونن بخرند

amoosaeed

قشنگه

BeFair

بسیار جذاب

dele_tanha

عالی واقعا زیباست ژاپنی ها واقعا تو اسیا عالی هست خودروسازیشون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)