حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با گوشی موبایل ماهواره ای اندرویدی Thuraya X5-Touch آشنا شوید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اسمارت‌فون

بعضی دسته موبایل ها یا گجت ها به دلیل کاربردهای خاص عموما خیلی به روزآوری نمی شوند. گوشی موبایل ماهواره ای نیز از همین دست گجت هاست اما حالا یک گوشی موبایل ماهواره ای اندرویدی Thuraya X5-Touch معرفی شده که می تواند جالب توجه باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی موبایل ماهواره ای اندرویدی Thuraya X5-Touch

گوشی موبایل ماهواره ای اندرویدی Thuraya X5-Touch

حتما با دیدن این موبایل زمخت شما هم متوجه شده اید که با یک موبایل متمرکز بر قابلیت اصلی و بی خیال برای دیگر موارد رو به رو هستید! گوشی موبایل ماهواره ای اندرویدی Thuraya X5-Touch با پشتیبانی از دو سیم کارت همیشه فعال، یکی روی شبکه موبایلی ما دیگری روی ارتباط ماهواره ای ارایه می شود. آن آنتن برجسته عجیب بالای دستگاه نیز مربوط به همین ارتباط ماهواره ای است.

به جز باتری ۳۸۰۰ میلی آمپری برای گوشی موبایل ماهواره ای اندرویدی Thuraya X5-Touch می توان گفت که باقی مشخصات برای یک موبایل کاملا ساده اندرویدی تصور می شود. حتی پایین تر از موبایل ساده اندرویدی در سال ۲۰۱۸ چون سیستم عامل آن اندروید ۷.۱ است! نمایشگر از نوع IPS به اندازه ۵.۲ اینچی FHD، حافظه رم ۲ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ و دوربین های ۲ مگاپیکسلی برای سلفی و ۸ مگاپیکسلی برای اصلی از جمله مشخصات بسیار روتین و‌ ساده برای موبایل ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلاری است اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید قیمت گوشی موبایل ماهواره ای اندرویدی Thuraya X5-Touch برابر ۹۹۹ یورو است!

نظر شما چیست؟ مشخصا قیمت برای این کالای خاص بودن رقیب آخرین فاکتوری است که خریدار به آن فکر می کند.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

سلام آقای عطایی یعنی هرکسی میتونه این موبایل رو داشته باشه یا فقط برای افراد خاصه من قبلا ایجور دستگاهارو تو ادارات مهم مثله راه آهن و فقط دردست مسئولان بالارده دیدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)