حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با ربات Loomo آشنا شوید، اسکوتر برقی + ربات + دوربین

کارتون های قدیمی را به یاد دارید؟ همیشه یک موجود همراه شخصیت اصلی وجود داشت که شاید شما هم در کودکی داشتن شبیه به آن را آرزو کرده باشید. ربات ها شاید در آینده حداقل نقشی که داشته باشند، یک “موجود همراه” برای ما باشد. ربات Loomo یک این چینی چیزی است، در حقیقت ترکیبی از اسکوتر برقی + ربات + دوربین که در ادامه مطلب با هم آن را خواهیم دید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که دیدید، این طرح ربات Loomo بر مبنای یک اسکوتر برقی خواهد بود. در حقیقت به نوعی اسکوتر برقی هوشمند که یک صفحه نمایش دارد، شما را دنبال می کند و همیشه نباید مثل یک موجود آویزان نگران حمل آن باشید، دستورات صوتی را متوجه می شود و حتی می تواند عکس یا ویدیو برای شما ثبت کند.

ربات Loomo در حقیقت یک ایده جذاب است، برای شهرهای شلوغی که خودروهای تک سرنشین در نقش دشنه ای در ریه آن‌هاست و نیاز دارند که شهروندان تا آن جا که ممکن است بدون آلودگی تر و کم حجم تر جا به جا شوند. حال که اسکوترهای برفی می توانند اینقدر مهم باشند، چرا هوشمند نباشند؟ تقریبا دیده ایم که هر وسیله ای در زندگی ما، نسخه هوشمندش بیشتر مفید خواهد بود.

البته وقتی صحبت دوربین به میان می آید، کمی نگران حریم خصوصی می شویم و امیدواریم که حساسیت بی جا ایجاد نکند. نظر شما چیست؟ ربات Loomo که در حقیقت ترکیبی از اسکوتر برقی + ربات + دوربین است را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

سلام نابودی نثل بشر

CAPCOM

به امید روزی که یه رباط با اصل ونصب خانواده دار که آشپزیشم خوب باشه گیر ما بیاد و بتونیم بقیه عمرمون رو بی دردسر سپری کنیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)