حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باگ اینستاگرام رمز شما را لو می دهد

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

شورای مقررات حفاظت از اطلاعات عمومی اروپا مقرر کردند که همه سرویس ها باید به شکلی با کاربر رفتار کنند که هر وقت نیاز داشت کاملا تمام اطلاعات خود را از آن سرویس پس گرفته و جای دیگر از آن استفاده کند. همچنین “حق فراموشی” را برای کاربر قائل شوند تا اگر روزی خواست، گویی در این سرویس نبوده است. اینستاگرام در نتیجه همین سرویس به کاربر اجازه داد که بتواند تمام اطلاعات خود را از اینستاگرام بگیرد. حالا مشخص شده که در این بخش باگی وجود دارد و این باگ اینستاگرام رمز شما را لو می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

باگ اینستاگرام

باگ اینستاگرام

گفته می شود وقتی شما در صفحه بالا درخواست کپی از اطلاعات شما در اینستاگرام می دهیم، در لینکی که برای شما ارسال می شود، رمز اینستاگرام شما هم وجود دارد! اساسا کاملا زیر سوال است که چرا اینستاگرام رمز شما را ذخیره می کند؟! رمز ها اینطور نیست در سرویس ها ذخیره شوند اما در اینستاگرام نه تنها به صورت خام ذخیره شدند بلکه حتی حالا در لینکی که به شما ارسال می شود، رمزتان هم وجود دارد.

حالا اگر شما روی کامپیوتر اشتراکی این لینک را جای گذاشته باشید کار تمام است. به هر صورت اینستاگرام در بازخورد اولیه گفته است این باگ به صورت داخلی کشف شده و کاربران زیادی تحت تاثیر آن قرار نگرفته اند. امیدوارم که در مرحله اول، کارهای مهم خود را روی کامپیوتر اشتراکی انجام ندهید و در مرحله دوم باید مشخص شود که چرا اینستاگرام رمزها را به صورت نوشته ذخیره می کرده است؟

نظر شما درباره این باگ اینستاگرام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

با سلام به دوستان عزیز و خسته نباشید به آقا سینا
سینا جان اینستاگرام تحت وب قسمت دایرکت رو نداره؟

نیما عرفانی

شب شما هم بخیر
سپاس گزارم?

siavash-t

باگ جالبی نیست! برنامه ها معمولا باگی که دارند باعث میشه حساب طرف هک بشه. ولی این خودش دستی رمزت رو به طرف میده!

Mostafa7

سلام اقا سینا خسته نباشید به قسمت اینستاگرام در برنامه بازار مراجعه کنید نظرها رو بخونید چرا برای یه سری ها اینستاگرام باز نمیشه
خودمم شاملش هستم
ممنون میشم راهنمایی کنید

علی شیخ زاده

یعنی الان با این باگ هک کردن خیلی راحته؟

CAPCOM

ایشالله برطرف میشه

Mostafa7

مشکل اخیر چی بوده اقا سینا؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)