حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر OLED شفاف سامسونگ را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ یک هفته پیش چندین دیدگاه را در زمینه نمایشگر معرفی کرد. از نمایشگر Infinity Flex بگیرید تا نمایشگرهای Infinity V، Infinity U و Infinity O که سامسونگ با آن ها تسلیم ناچ شد. امروز اما نمایشگر OLED شفاف سامسونگ را می بینیم که می تواند کاربردهای جالبی داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شش روز پیش بود که در ترنجی با کالبدشکافی وان پلاس 6T دیدیم این دستگاه با دوربین یکپارچه با نمایشگر برای حسگر اثرانگشت رونمایی شده است. این چطور ممکن بود؟ با نمایشگر OLED شفاف البته نه آنقدر شفاف، کمی شفاف (!) به اندازه ای که برای دیدن الگوی اثرانگشت شما کفایت کند. هنوز زود است که به نمایشگر OLED شفاف به قدر شیشه فکر کنید که بتواند برای دوربین عکاسی یکپارچه با نمایشگر مناسب باشد.

حالا اما یک کاربرد جذاب برای نمایشگر OLED شفاف سامسونگ می بینیم، یک نمایشگر شفافی که می تواند در میانه بدنه استوانه ای بلندگوهای روی میزی که این روزها در حال بافتن تار و پود بازار خود هستند، قرار بگیرد و جذاب باشد. این نمایشگر که به عنوان نمایشگر منعطف OLED ستونی سامسوگن می بینیم، هنوز به تولید انبوه یا روی محصولی اراه نشده است اما می بینیم که می تواند چه پتانسیلی داشته باشد.

نظر شما درباره نمایشگرهای شفاف OLED چیست؟ چه کاربردی را برای آن متصور هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

خیلی هم عالی?

Amin

New Infinity رو فراموش کردید

Amin

به هر حال با وجود New Infinity می‌شه گفت سامسونگ اولین و فعلا تنهاترین شرکتیه که تسلیم ناچ نشد. گرچه Infinity U و Infinity V و Infinity O ناچ دارن. اما خب این نداره.

علی شیخ زاده

این عالیه آدمو یاد فیلم های تخیلی میندازه

کهکشان

شروع یک تکنولوژی جدید و جذاب

chalton

سامسونگ پدر تکنولوژی،واقعا جمله (سامسونگ روح بخش دنیای تکنولوژی) برازنده سامسونگه.????❤️❤️
طبق خبری که اومده سامسونگ 22 میلیارد دلار هم برای تحقیق و توسعه هوش مصنوعی اختصاص داده.

CAPCOM

واقعا ایده ی جالبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)