حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت قابلیت نایت ساید (Night Side) گوگل به همه پیکسل ها اضافه شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | گوگل

سه هفته پیش بود که در ترنجی دیدیم دوربین پیکسل ۳ با حالت Night Side در شرایط نوری ضعیف به شکل وحشتناکی قدرتمند است. می دانیم که گوگل دست و دلبازی کرد و آپدیت قابلیت نایت ساید (Night Side) را برای پیکسل و پیکسل ۲ وعده داد. حالا می بینیم که آپدیت قابلیت نایت ساید (Night Side) گوگل به همه پیکسل ها اضافه شده و نه تنها در شب، بلکه در روز هم می تواند خروجی جذابی به شما بدهد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

شرکت های زیادی امسال اقدام به ارایه حالت عکاسی شب کردند اما ما با مقایسه حالت شب دوربین پیکسل ۳ ایکس ال با هوآوی میت ۲۰ پرو و وان پلاس 6T دیدیم که دوربین تکی پیکسل ۳ با پردازش نرم افزاری گوگل غوغا می کند. حالا این غوغا به پیکسل های قدیمی هم اضافه شده است.

گوگل صفحه ای پر از تصاویر ثبت شده با پیکسل ها و حالت نایت ساید منتشر کرده که می توانید از لینک زیر آن ها را ببینید.

عکس های ثبت شده با حالت نایت ساید گوگل

دارندگان پیکسل و پیکسل ۲ این آپدیت را به صورت آپدیت نرم افزاری دریافت می‌کنند و هم می‌توانند از دوربین موبایل خود حالت عکاسی مخصوص شب Night Side گوگل را تجربه کنند. همانطور که گفتیم این حالت می تواند در شرایط نوری مناسب نیز عکاسی بهتری را ارائه کند.

امیدواریم این سنت ارائه آپدیت های قابل اجرا روی نسل های قدیمی به یک سنت ادامه دار تبدیل شود. شما پیکسل دارید؟ فکر می کنید این حالت نرم افزاری عکاسی گوگل نباید به صورت پیش فرض روی اندروید ارائه شود تا اکوسیستم اندروید قوی تر باشد؟ به هر حال تعداد فروش پیکسل ها بسیار بسیار ناچیز است به نظر نمی‌رسد که گوگل برای فروش بیشتر موبایل های خود این قابلیت را انحصاری کرده باشد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

ایول

اپل همینم اضافه کنه دیگه تمومه

که نمیکنه حداقل به پرچمدار های فعلی و یا سال قبل?

Peiman

عالیه

BeFair

پیکسلم کجایی؟ دقیقا کجایی؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)