حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی ROME: Total War برای اندروید به زودی ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | بازی

بازی ROME: Total War یکی از خوب های بازی های استراتژیک است که روی کامپیوترهای شخصی طرفدارهای زیادی را برای خود دست و پا کرد. این بازی توسط شرکت Activision سال ۲۰۰۴ برای کامپیوترهای شخصی ارایه شد. یکی از آرزوهای طرفداران بازی های قدیمی تر شاید این باشد که بازی هایی که با آن ها خاطره دارند را روی موبایل های قدرتمند این روزها تجربه کنند، هر چند تجربه کاربری آن بازی ها عموما با ماوس و کیبرد بهتر بوده است. سال ۲۰۱۶ شرکت Feral Interactive موفق شد که بازی ROME: Total War را برای آیپد پورت کند و سپس تابستان امسال این بازی برای آیفون ها نیز ارایه شد. حالا خبر می رسد که بازی ROME: Total War برای اندروید به زودی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر می پرسید چه زمانی باید منتظر بازی ROME: Total War برای اندروید همان “به زودی” بهترین پاسخ است چون بدون ذکر تاریخ دقیق، ماه دسامبر یعنی ماه آتی میلادی که امروز هشتم ماه جاری میلادی است، برای عرضه عنوان شده است. متاسفانه شاید باید گفت که بازی ROME: Total War برای اندروید برای دستگاه های منتخب ارایه می شود و همه موبایل های اندروید یا تبلت های اندرویدی قادر به اجرای آن نخواهند بود. مشخصا این موضوع به دلیل سخت افزار مورد نیاز است.

آقای David Stephen مدیر عامل شرکت Feral Interactive می گوید که آن ها آماده ارایه نسخه اندروید بازی ROME: Total War هستند و برای محدوده مشخصی از دستگاه های اندرویدی ارایه خواهند داشت. آن ها بازی ROME: Total War برای اندروید را روی گوگل پلی و سامسونگ اپ ارایه خواهند کرد و برای بازارهای آمریکای شمالی، استرالیا، اروپا و آسیا قابل دانلود خواهد بود. مشخص نیست محدودیت فقط برای دانلود است یا برای اتصال به سرور بازی که فکر می کنیم همان اولی صحیح باشد. مشخصا اما باید بدانید که این بازی رایگان نخواهد بود.

مظر شما چیست؟ منتظر این بازی مشهور و محبوب استراتژی روزهای دور کامپیوترهای شخصی روی دستگاه های اندرویدی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Quality

چه خبر فوق العاده ای…
از نیومدن این بازی برای اندروید و اومدنش برای آیپد و بعدش آیفون ناراحت بودم که خوشبختانه برای اندروید هم اومد

یکی از بهترین بازی هایی که داشتم همین بوده با این که 100 بار تمومش کردم بازم دلم میخواد بازیش بکنم ?

CAPCOM

بازیه خوبیه حتما دان میکنم

علی شیخ زاده

من عاشق اینجور بازی ها بودم و هستم و فکر کنم بازی جنگ های صلیبی و سیویلیزیشن هنوز روی کامپیوترم باشه

Saeed Mohammadipouya

استاد جنگهای صلیبی جلو روته

علی شیخ زاده

منظورم ریچارد شیردل و رفقا بود ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)