حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه Face ID 2.0 با Face ID نسل در آیفون XS و آیفون X

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، تست، تماشا کنید، مقایسه

اپل نسل اول سیستم تشخیص چهره سه بعدی خود را در آیفون X با نام Face ID و بسیار با قدرت و مورد اتکا ارایه کرد که هنوز قابل ستایش است هر چند بدون نقطه ضعف نبود. آن ها نسل دوم را برای تمام آیفون های ۲۰۱۸ یعنی آیفون Xs، آیفون Xs مکس و آیفون Xr ارایه کرده اند که به آن Face ID 2.0 می گویند. مشخصا یکی از پیشرفت ها باید در زمینه سرعت باشد، پس اجازه بدهید مقایسه Face ID 2.0 با Face ID نسل در آیفون XS و آیفون X را با هم ببینیم.

مشخصا انتطار داشتیم که سریع تر باشد و در اکثر مواقع بود اما چقدر؟! مهم نیست حقیقتا حداقل از نظر من، چون کسی برای سرعت بیشتر Face ID موبایل خود را ارتقا نمی دهد، حتی اگر دو برابر سریع تر باشد، آن هم آیفون X را به Xs.

مقایسه Face ID 2.0 با Face ID نسل در آیفون XS و آیفون X به ما نشان می دهد که قطعا آیفون Xs و Face ID 2.0 سریع تر از نسل قبلی هستند اما آنقدر کم که باید ویدیو را فریم به فریم ببینید. اما این در زندگی روزمره هیچ تفاوتی وجود ندارد؟ دارد!

در شرایط نوری ضعیف فیس آی دی نسل ۲ تفاوت محسوس تری دارد و از آن مهم تر زاویه عمودی بیشتر برای تشخیص چهره است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید Face ID 2.0 با Face ID نسل در آیفون XS و آیفون X پیشرفت با اهمیتی بوده است یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

تفاوت سرعت که بسیار ناچیزه باید چندبار ببینی تا متوجه بشی تنها جایی که تفاوت قابل ملاحظه دارن توی زاویه عمودیه

MohammadFarhaadi

قرار نیست که همیشه فقط تو سرعت پیشرفت کنن بهتره که بعضی وقتا به قسمتای دیگه غیر از سرعت هم رسیدگی بشه.به نظر من پیشرفت در نور کم مطئنا بهتر از پیشرفت در سرعته.البته یه چیزی که تو آیفونا باید در نظر گرفت اینه که تو انیمیشن باز کردن اپ ها و قفل گوشی باز شدنه یه طوری با طمآنینست که نمیدونم دلیلش چیه شاید از نظر بصری به این نتیجه رسیدن که بهتره من خودم که خیلی از این افکت باز شدنش خوشم میاد

ببینیم کی اندرویدی ها قراره به Face ID اپل برسن :))

BeFair

پیشرفت غیر محسوس اما موجود هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)