حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوتاه کننده لینک Bit.ly فیلتر شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی

کوتاه کننده های لینک کاربردهای متفاوتی دارند، از کوتاه کردن لینک برای شبکه های اجتماعی و اشتراک راحت تر تا بررسی آمار تعامل با لینک مربوطه با این سرویس ها انجام می شود. یکی از معروف ترینِ این سرویس ها را می توان bit.ly دانست. امروز در نهایت تعجب خبر می رسد که کوتاه کننده لینک Bit.ly فیلتر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

کوتاه کننده لینک Bit.ly

کوتاه کننده لینک Bit.ly

چند ساعتی هست که خبر فیلتر شدن کوتاه کننده لینک Bit.ly به گوش می رسد و به نظر می رسد این سرویس کوتاه کننده لینک روی برخی ارایه دهنده های اینترنت در دسترس نیست. مشکل بزرگی که پیش می آید این است که وقتی این سرویس محبوب کوتاه کننده لینک فیلتر می شود، تمام لینک های کوتاه شده با آن هم از کار می افتند.

اگر کاربر سرویس کوتاه کننده لینک Bit.ly هستید بهتر است که لینک های خود را بررسی کنید و از سرویس های کوتاه کننده لینک جایگزین استفاده نمایید. در حال حاضر چند ماهی از سرویس کننده کوتاه لینک گوگل باقی مانده است اما آن به زودی از سوی گوگ بسته خواهد شد.

شما از سرویس کوتاه کننده لینک bit.ly استفاده می کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHAHAB_MSD

:////

Mehrdad77

مال من از ۴۳ روز قبل فیلتره
isp همراه اول
شهر تبریز

siavash-t

دیگه وقتی کل دامنه wordpress و blogspot فیلتره، دیگه فیلتر شدن این چه تعجبی داره؟

BeFair

خدا وکیلی؟!

vahid174

خیلی جالبه، متن خبر طوریه انگار مثلا گفته باشه “به خاطر آتش سوزی طبیعی، تعداد زیادی درخت از بین رفتند.” یعنی هیچ عامل انسانی توی آتش گرفتن دخیل نبوده و از دست هیچ کس هم کاری بر نمیاد. یه اتفاق عادی و روتین.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)