حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به هوآوی میت ۲۰ آر اس پورش دیزاین

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، هواوی

در چند سال اخیر هوآوی نسخه لوکس پرچمدار خود را همراه با پورش دیزاین معرفی می‌کند. هوآوی میت ۲۰ هم از این قاعده مستثنا نیست و نسخه پورش دیزاین آن حتی شاید زیباترین نسخه پشت دیزاین ی موجود و ارائه شده توسط هوآوی باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی نزدیک به هوآوی میت ۲۰ آر اس پورش دیزاین (Mate 20 Rs) رسیده‌ایم داشته باشیم.

مسلماً شیک ترین بخش طراحی و در حقیقت تنها بخش متفاوت نسبت به هواوی میت ۲۰ پرو را  می‌توان روی قاب پشتی هوآوی میت ۲۰ آر اس پورشه دیزاین دانست. اینجا نه خبری از برجستگی دوربین سه گانه است و نقاب کشتی کاملا شیشه ای طراحی شده است.  اینجا ترکیبی است چرم واقعی و شیشه را می بینیم که ظاهر خیلی شیک را به دستگاه بخشیده است و زبان طراحی آن را با خودروهای پورش یکی کرده است.

 

 

نمایشگر خمیده از هوآوی میت ۲۰ پرو به آن رسیده است و بر خلاف نسل قبلی که همراه با هوآوی پی 20 پرو معرفی شد (میت 10 آر اس) شاهد بریدگی نمایشگر هستیم. در بسته بندی هوآوی میت ۲۰ آر اس پورش دیزاین شاهد کیفیت بالایی بوده و دو شارژر سریع سوپرشارژ ۴۰ واتی هوآوی در آن قرار دارد. علاوه بر آن یک قاب چرمی و پلاستیکی مخصوص هم در بسته بندی این موبایل گرانقیمت قرار داده شده است که نکته قابل توجهی است.

به صورت کلی درباره رابط کاربری می توان گفت که چند قالب گرافیکی اختصاصی ظاهرا کلی دستگاه را با طراحی فیزیکی آن یکسان کرده اند. هرچند که شخصا این ظاهر های گرافیکی را نمی پسندم اما برای برخی کاربران جذاب است. به صورت کلی می توان گفت این موبایل ۱۷۰۰ یا ۲۱۰۰ یورویی می‌تواند توجه افرادی را که دنبال موبایل خاص هستند را جلب کند. نظر شما چیست؟ اگر یک موبایل خاص بخواهید به دنبال نسخه پورش دیزاین هواوی میت ۲۰ می‌روید یا لامبورگینی ادیشن اوپو فایند ایکس را می‌خرید و یا حتی به موبایل های ۵ هزار دلاری ورتو فکر کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

به لطف آقایون ما توی خرید یه گوشی ۳۰۰ دلاری هم موندیم چه برسه به یه گوشی لوکس? حالا این باشه یا اپو یا ورتو

Amir Hossein

یادمه پورشه با ساخت گوشی ناچ استایل مخالف بود ولی نمیدونم چرا یهو نظرش عوض شد

BeFair

حرف های کاسبا «کاربرد» و «تاریخ انقضا» دارند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)