حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش فروش جدید ایران خودرو ۲۹ مهرماه ۱۳۹۷ خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

دو روز پیش در ترنجی درباره شرایط و قیمت پیش فروش جدید ایران خودرو برای ۲۸ مهرماه ۱۳۹۷ خواندیم. همچنین دیروز در ترنجی درباره پیش فروش جدید سایپا برای ۲۸ مهر ۱۳۹۷ صحبت کردیم.  حالا به نظر می رسد در برنامه ایران خودرو تغییراتی وجود دارد و پیش فروش جدید ایران خودرو ۲۹ مهرماه ۱۳۹۷ خواهد بود. این یعنی یک روز دیرتر از برنامه پیشین و به نظر می رسد که این بار سایپا زودتر ثبت نام خواهد کرد و شنبه به آن ها رسیده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مصطفی خان کرمی در خصوص طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو اظهارداشت: در طرح جدید که در روز 29 مهرماه اجرا می شود، شرایط ثبت نام برای متقاضیانی که درطرح قبل موفق به ثبت نام نشده اند فراهم شده است. وی افزود: از متقاضیان به دلیل این که امکان پاسخگویی به همه درخواست ها وجود نداشته عذرخواهی می‌کنیم.

پیش فروش جدید ایران خودرو ۲۹ مهرماه خواهد بود

خان کرمی در ادامه تاکید کرد: فروش محصولات ایران خودرو همواره بر مبنای پیش بینی برنامه تولید و مجوزهای اخذ شده از مراجع ذی صلاح انجام می‌شود و نمی‌توان بیشتر از درصد مشخصی از برنامه تولید، پیش فروش انجام داد.

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو به مشتریان مژده داد برنامه ریزی برای اجرای طرح پیش فروش جدید با هدف تامین نیاز مصرف کنندگان واقعی خودرو انجام شده که از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 29 مهرماه اجرا خواهد شد.

با توجه به محدودیت ظرفیت در طول یک روز انجام خواهد شد

گفتنی است، در طرح پیش فروش جدید تمامی محدودیت های پیش فروش قبل از جمله عدم امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی، خودرو اولی ها، داشتن گواهینامه در زمان ثبت نام و عدم خرید محصولات ایران خودرو طی 18 ماهه گذشته اعمال می شود و ثبت نام در این روش فروش با توجه به محدودیت ظرفیت در طول یک روز انجام خواهد شد.

پیش فروش جدید ایران خورد ۲۹ مهر ۱۳۹۷

پیش فروش جدید ایران خورد ۲۹ مهر ۱۳۹۷

همانطور که در جدول بالا مشخص است، پیش فروش جدید ایران خودرو برای ۲۹ مهر ۱۳۹۷ شامل محصولات زیر می شود:

1-پژو 206 تیپ2
2- 206 تیپ 5
3- پژو405جی ال ایکس
4- سمند ال ایکس
5- سورن ای ال ایکس
6- رانا
7- دنا
8- وانت آریسان
9- پژو پارس بنزینی

مدت زمان تحویل این پیش فروش ها بین دی ماه 98 تا فروردین 99 است که خیلی دور به نظر می رسد. همچنین قیمت نهایی مشخص نیست و هنگام تحویل به قیمت روز کارخانه، پیش خرید شما به شما تحویل داده خواهد شد. قیمت پیش پرداخت این طرح جدید با طرح قبلی تفاوتی ندارد. نکات دیگری که درباره پیش فروش جدید ایران خودرو باید بدانید:

این ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سیستم فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir انجام می گردد.

ثبت نام اینترنتی ایران خودرو در این بخشنامه صرفا برای مشتریانی که دارای گواهینامه خودرو (تاریخ صدور گواهینامه قبل از ثبت نام) می باشند، امکان پذیر است. لذا نمایندگی می بایست کپی گواهینامه مشتریان (ممهور به مهر نمایندگی) را به همراه سایر مدارک الزامی به سازمان تحویل نمایند.

ثبت نام در این بخشنامه صرفا برای مشتریان خودرو اولی و افرادی که مالک خودرو نیستند، (اعم از خودروی ایران خودرویی و یا غیر ایران خودرویی) مجاز می باشند.

در این بخشنامه هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد.

کلیه مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو (از هر روش فروش) اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند.

بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه از سوی شرکت یکطرفه ابطال و وجه بدون سود مسترد خواهد شد.

از این طرح جدید پیش فروش ایران خودرو برای ۲۹ مهرماه ۱۳۹۷ استقبال می کنید؟ اگر اینطورنیست، پیش فروش جدید سایپا برای ۲۸ مهر ۱۳۹۷را مرور کنید!

پیش فروش جدید سایپا برای ۲۸ مهر ۱۳۹۷

در پیش فروش ۲۹ مهرماه ایران خودرو تنها ۲.۵٪ متقاضیان موفق به ثبت نام شده اند

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

خدای من فروردین ۹۹??
مردم و چی فرض کردن
قبلا فک میکردم نهایتا سه ماهه تحویل میدن قرار بود ثبت نام کنم?

BeFair

چی بگم واقعا، مردم مجبورن، چیکار کنن؟!

mTAAHAAm

برای جذب نقدینگی بالای موجود در جامعه است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)