حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد پرو 2018 با ضخامت 5.86 میلی متر و پورت USB Type C لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | اپل، شایعات

قرار بود آیپد پرو 2018 همزمان با آیفون های 2018 رونمایی شوند که اینطور نشد. حالا امروز یک شایعه جدید درباره تبلت های 2018 اپل منتشر شده که می تواند جذاب باشد. در خبری می خوانیم که آیپد پرو 2018 با ضخامت 5.86 میلی متر و پورت USB Type C لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

همانطور که در تصویر بالا لو رفته از یک طرح CAD برای آیپد پرو می بینید، ضخامت 5.86 میلی متری برای آیپد پرو 2018 بدون احتساب برآمدگی دوربین عنوان شده است. این می تواند کمترین ضخامت یک تبلت در تمام دوران باشد. هر چند ترند کم کردن ضخمات مدتی است که فروکش کرده اما با ورود دوباره اپل به آن قطعا بقیه برندها نیز توجهشان به آن معطوف می شود. در حقیقت این ضخمات یکی از آیپد پروهای 2018 است و دیگری ضخامت بیشتری خواهد داشت. ابعاد دقیق این دو تبلت را در تصویر زیر می توانید ببینید:

کم کردن حاشیه تبلت های جدید اپل باعث می شود که ابعاد کلی دستگاه نسبت به صفحه نمایش آن ها بهینه تر باشد و این اتفاق خوبی است. ولی نکته مهم تری که می تواند در این شایعه اهمیت داشته باشد، پورت Type C است. یعنی می شود بالاخره محصولات اپل هم به یک استاندارد جهانی روی بیاورند و این مقدمه ای بر استفاده از پورت Type C در آیفون ها باشد. همانطور که در اصلی مطلب می بینید، پورت اصلی آیپد های جدید احتمالا از نوع Type C باشد و این خبر خوبی است.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، به نظر می رسد طراحی آیپد های جدید با لبه های تیز و جعبه طور تر باشد، این حتی مانند آیفون 5 نیست که لبه های آلومینیومی آن تراش خورده باشد! خطوط آنتن آیپد جدید در بخش بالایی آن قرار می گیرد و برای آنتن دهی بهتر یک خط روی لبه بالا قرار دارد. همچنین گویا دکمه قفل روی لبه بالا قرار دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید واقعا این طرح آیپد پرو 2018 باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidreza2000m

خدایی با این قیمتهای ، همه بالای 10-20 میلیون تومن! کسی سراغ این چیزها هم میره؟! کسی هست که بخره؟!

Naranj

یادگار عمام رو ببینید ایفون ایکس داره

علی شیخ زاده

تبلت با ضخامت زیر ۶ میل?
جالبه?

Pouya

زیادی نازک نیست ?؟دیگه خیلی نازکه فک کنم مخصوصا تبلتم بزرگه نازک ترم به نظر میاد
در کل جالبه

علی شیخ زاده

بله زیادی نازکه اونم واسه یه تبلت

Peiman

من طرح قبلی ( فعلی) بیشتر میپسندم تا این طرح جعبه طور

Amir Hossein

دلیلی نداره ضخامت کمتر بشه پس اگه ضخامت بیشتر باشه اپل میتونه برآمدگی دوربینو از بین ببره و هم سطح با بدنه بکنه ولی سر باز میزنه

Pouya

والا تو همون موبایلاشم من میگم باید ی ذره ضخامتو بیشتر کنه تا هم برامدگی برطرف شه هم باتری بهتر حرفی ک ب سام موقع اس ۶ زدن و نتیجشو تو اس ۷ دیدیم ولی این اپل سال هاست اینکارو نکرده من ترجیح میدم یه ذره ضخیم شه بجاش هم باتری بهتر هم دوربین بیرون نزنه

ARMTIN

غلط نکنم اپل حجم باتری کاهش داده

Soheil Rezayi

آیپد ها همیشه عالین

Soheil Rezayi

Perfect Cool

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)