حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین چهارگانه به موبایل های لنوو خواهد رسید!

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، لنوو

چه بخواهید چه نخواهید دوربین تکی و حتی دوربین دوگانه دیگر جذابیتی ندارند. بازی کثیفی (!) شروع شده و موبایل های میان رده و پرچمدار با دوربین سه گانه یا دوربین چهارگانه این روزها در بازار زیاد شده اند! حالا به صورت رسمی تایید شده است که دوربین چهارگانه به موبایل های لنوو خواهد رسید! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حدودا یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم دوربین 4 گانه برای یکی از موبایل های آتی سامسونگ محتمل است و پس از آن شاهد لو رفتن مشخصات دوربین چهارگانه سامسونگ گلکسی A9 Star Pro بودیم! در همین بین بود که گلکسی A7 2018 با اولین دوربین سه گانه سامسونگ رسما معرفی شد. حالا مدیر عامل لنوو در شبکه اجتماعی ویبو رسما خبر از ارایه شدن موبایلی از این شرکت با دوربین چهارگانه می دهد!

دوبین چهارگانه لنوو

دوبین چهارگانه لنوو

مشخصا هنوز هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری آن وجود ندارد. همچنین می دانیم که این تصویر می تواند صرفا حاصل یک تصور باشد چون خبری از تفاوت در اپتیک ها نیست. فلاش خیلی کوچکی هم در بین این دوربین چهارگانه لنوو می بینیم که به نظر نمی رسد خیلی پاسخگوی نیاز عکاسی باشد!

طراحی دوربین چهارگانه لنوو نیز مربعی است و حالا می بینیم که پیش دستی هوآوی در ارایه این طراحی برای هوآوی میت 20 و میت 20 پرو سبب می شود که موبایل های “پُردوربین” که بهینه ترین راه برای طراحی و قرار دادن چهار دوربین روی یک موبایل را طراحی مربعی می بینند، شبیه به هوآوی دیده شوند!

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید لنوو باید روی برند خود کار کند یا بیشتر به موتورولا که حالا مالک آن است بیشتر بپردازد؟ دوربین چهارگانه لنوو را چطور می دانید؟ فکر می کنید چه مشخصاتی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

ترسم از روزیه که وارد 5 و 6 تا دوربین بشیم :)) بابا بسه، ما خسته شدیم!

خارج از شوخی ولی امیدوارم چیز جالبی باشه

علی شیخ زاده

چقدر شبیه دوربین میت ۲۰ پروعه

JAVAD

اقایون عزیز، دوستان گرامی
سر دوربین دوگانه هم همین بحثا بود که صرفا فقط یک چیز ظاهری و الکیه، اما نکته ای که هست اینه که اگر واقعا افزایش تعداد دوربین به افزایش کیفیت دوربین کمک بکنه و تجربه ثبت تصویر رو به دوربین های حرفه ای نزدیک تر بکنه خیلیم خوبه، برای من به عنوان مصرف کننده تعداد دوربین مهم نیست اون چیزی که مهمه خروجیه تصویره حالا میخواد یک دوربین باشه یا ده تا دوربین
ازونجایی که سنسورهای موبایل خیلی کوچیک تر از سنسورهای دوربین های حرفه ای هستن پس نیاز به افزایش به تعداد سنسور بیشتر احساس میشه، برای من مهم نیس گوشیم چندتا دوربین داره تنها چیزی که مهمه اینه که عکس های با کیفیت بگیره همین اگر ده تا سنسور بزارن و کیفیت بصورت قابل توجهی افزایش پیدا کنه با کمال میل استقبال میکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)