حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر گلکسی پی 1 (Galaxy P1) احتمالا LCD باشد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چندی پیش بود که در ترنجی شنیدیم احتمالا گلکسی پی ۱ (Galaxy P1) اولین موبایل با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر سامسونگ ماه آینده از راه می رسد. همچنین پیش از آن شنیده بودیم گلکسی آر (Galaxy R) و گلکسی پی (Galaxy) جایگزین گلکسی جی (Galaxy J) خواهند شد. امروز جدیدترین شایعه به ما می گوید که نمایشگر گلکسی پی 1 (Galaxy P1) احتمالا LCD باشد که این با اولین شایعه متناقض است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حتما می دانید که حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر فقط روی نمایشگر های OLED ممکن است، این به دلیل ذات نوع پنل است که نور پس زمینه ندارد. حالا شاهد شایعه ای هستیم که آن را نقض می کند. در توییتی از یکی از منابع آگاه و نزدیک به سامسونگ عنوان می شود که شاید نمایشگر آن از نوع LCD باشد. ما از او پرسیدیم که پس چطور این دستگاه می تواند حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر داشته باشد؟ پاسخ او این است که اصلا نخواهد داشت!

در حقیقت با این شرایط گلکسی پی ۱ ( Galaxy P1) اولین موبایل دارای حسگر اثرانگشت یکپارچه سامسونگ نیست. با توجه به شایعه جایگزین شدن خانواده گلکسی پی (Galaxy P) و گلکسی آر (Galaxy R) به جای گلکسی جی (Galaxy J) شاید بتوان گفت خانواده جی پرایم که نمایشگر LCD دارند، در خانواده گلکسی پی (Galaxy P) ظهور کند!

نظر شما چیست؟ سامسونگ بیش از ۳ سال پیش پای نمایشگر Super AMOLED را به موبایل های ارزان قیمت خود باز کرد و این یکی از کلیدی ترین نکات فروش آن هاست. البته این موضوع یک نقطه ضعف دارد و آن هزینه تعمیر بالای آن است و به همین دلیل برخی نمایشگر LCD را ترجیح می دهند. شما کدام یک را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ebinem

سامسونگ تو بازار موبایل جوری احساس ضعف میکنه که هر ماه چند گوشی معرفی میکنه.

Naranj

?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)