حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین ورزشی GoPro Hero7 با سه عضو معرفی شد: مدل Black با لرزشگیر فوق نرم

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | دوربین‌های دیجیتال

دو هفته پیش بود که دوربین ورزشی GoPro Hero 7 لو رفت و حالا نوبت به معرفی رسمی آن است! می دانیم مدت زیادی است که این نوع دوربین ورزشی از تب و تاب افتاده و دیگر مثل قبل طرفدار ندارد پس بد نیست کمی شایعه بازی پیرامونش انجام می شد! امروز 29 شهرویور دوربین ورزشی GoPro Hero7 با سه عضو معرفی شده و مدل GoPro Hero7 Black با لرزشگیر فوق نرم ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت B&H بالاخره خانواده دوربین های ورزشی GoPro Hero7 را رسما معرفی کرد. این خانواده 3 دوربین دارد که با نام های Black، Silver و White شناخته می شود. مدل پرچمدار را در این بین می توان GoPro Hero7 Black دانست. اجازه بدهید با آن آغاز کنیم:

دوربین ورزشی GoPro Hero7 Black

GoPro Heo7 Black

GoPro Heo7 Black

دوربین گوپرو هیرو 7 بلک می تواند تا رزلوشن 4K و به نرخ 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند که به حداکثر بیت ریت 78Mbps خواهد رسید. همانطور که قبلا خوانده بودیم مهم ترین ویژه آن فیلم برداری با لرزشگیر فوق نرم است. این لرزشگیر فوق نرم را “گیمبال طور” هم توصیف می کنند. دوربین GoPro Hero7 Black می تواند تا رزلوشن 12 مگاپیکسلی و 30 فریم بر ثانیه عکس بگیرد که فایل خام یا همان RAW این تصاویر را هم ذخیره نماید و این فوق العاده است!

ویژگی عکاسی SuperPhoto Auto HDR که احتمالا به عکاسی HDR بهتر توسط این دوربین کمک می کند نیز ارایه شده است. مدل بلک گوپرو هیرو 7 سه ویژگی اختصاصی دارد که از قرار زیر است:

  • باتری قابل تعویض
  • میکروفون خارجی
  • پخش زنده
  • نمایشگر جلویی

دوربین ورزشی GoPro Hero7 Silver

GoPro Heo7 Silver

GoPro Heo7 Silver

نسخه سیلور گوپرو هیرو 7 یک حسگر 10 مگاپیکسلی دارد و فیلم برداری آن 4k به نرخ 30 فریم بر ثانیه است. لرزشگیر عادی برای این دوربین وجود دارد اما عملکردش مثل نسخه بلک نیست. ویژگی جالبی که برای هر سه دوربین وجود دارد را می توان پرتره عمودی برای استوری اینستاگرام یا همچین کاربردهایی عنوان کرد.

دوربین ورزشی GoPro Hero7 White

GoPro Heo7 White

GoPro Heo7 White

نسخه پایین رده خانواده GoPro Hero7 نسخه سفید یا همان وایت آن است. این دوربین هم سنسور 10 مگاپیکسلی دارد و بهترین فیلم برداری آن FHD به نرخ 60 فریم بر ثانیه خواهد بود.

هر سه دوربین خانواده Gopro Hero7 تا عمق 10 متری ضد آب هستند و نمایشگر لمسی 2 اینچی دارند. برای مقایسه بهتر این سه مدل لطف جدول زیر را ملاحظه بفرمایید:

مقایسه خانواده GoPro Hero7

مقایسه خانواده GoPro Hero7

نظر شما چیست؟ اهل دوربین هستید؟ دوربین ورزشی چطور؟ قطعا این دوربین ها طرفدار عمومی ندارند اما آن هایی که ارزشش را می دانندف قطعا به دنبال مدل جدیدش خواهند بود!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

در واقع هر ساله با پیشرفت دوربین اسمارتفون ها این دوربینا برای افراد عادی کم ارزش تر میشن

الانم که موبایل ها امکاناتی هم اندازه دوربین های چندهزار دلاری دارند مثل 4k hdr یا ۹۶۰فریم یا رزولوشن بسیار بالا با پیکسل های بزرگ به لطف ادغام پیکسل ها یا تنظیمات دستی کاملا حرفه ای و دیافراگم متغیر و از این دست امکانات که کاملا کار راه اندازند

دکتر رسول آریان

خب اینها هم برای افراد عادی ساخته نمیشن. برای علاقه مندان به عکاسی ورزشی ساخته شدن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)