حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنشال فون آپدیت اندروید Q یا همان اندروید 10 را دریافت می کند

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | Android، سیستم عامل

خبر عجیبی است، بله اما خب اگر آن را دقیق بخوانید متوجه می شوید که دلیل منتشر شدن آن چیست. امروز خبر می رسد که اسنشال فون آپدیت اندروید Q یا همان اندروید 10 را دریافت می کند و در ادامه با هم درباره دلیل آن صحبت خواهیم کرد. با ترنجی همراه باشید.

می دانیم که فروش اسنشال فون اصلا خوب نبوده است. درست است که دستگاهی است با طراحی زیبا، اولین موبایل کم حاشیه که بریدگی نمایشگر را در سطح تجاری ارایه کرد و البته قابلیت ماژولار بودن را هم با خود داشت اما حقیقت این است که در بازار این روزها تقریبا نمی توان برندی را پیدا کرد که با ارایه پرچمدار گران قیمت به بازار ورود کرده باشد و موفق هم بشود. اکثر برندها با موبایل های ارزان قیمت خوش قابلیت وارد شده اند، کمی توجهات را به خود معطوف کردند و سپس به سراغ تولید پرچمدار رفته اند.

اسنشال فون علاوه بر این که فقط در رده پرچمدار آغاز به فعالیت کرد، عرضه محدود در بازار جهانی هم سبب شده که استقبال خوبی از آن شود. تمام این جمله ها شبب شد اسنشال نسل بعدی اسنشال فون را توسعه ندهد! به نوعی این یعنی اسنشال فون به تاریخ می پیوندد و حالا آن هایی که آن را خریده اند می خواهند بدانند سرنوشت پشتیبانی از موبایل آن ها چیست؟ حالا متوجه شدید چرا این خبر منتشر شده است؟!

اشنسال فون با اندروید 8 ارایه شده است و آپدیت اندروید 9 را دوشادوش پیکسل های گوگل دریافت کرد. از نظر سرعت ارایه آپدیت از همه مدعیان سریع تر بوده ولی حیف که دیگر اسنشال فون جدیدی نخواهیم دید. اسنشال رسما تایید کرده است که اسنشال فون آپدیت اندروید Q یا همان اندروید 10 را دریافت می کند و این تحقق همان دو سال آپدیت اساسی اندروید است. همچنین آپدیت های امنیتی ماه به ماه نیز برای آن عرضه خواهد شد.

اسنشال عنوان کرده که درباره اضافه کردن قابلیت Digital Wellbeing به اسنشال فون اطمینان ندارد و مشخص نیست که گوگل آن را برای موبایل های به غیر از پیکسل ارایه کند یا خیر. همچنین عنوان شده است که آپدیتی برای اضافه کردن ویژگی عکاسی پانوراما به دوربین اسنشال فون عرضه نمی شود (خدایا! مگر نداشته است؟!) که این عجیب است. اما آن ها می گوید تنظیمات مربوط به بریدگی نمایشگر که در اندروید 9 حذف شده بود، باز خواهد گشت.

نظر شما چیست؟ خوب است حتی در صورت کنسل شدن پروژه، تعهدات را داشته باشیم،‌ اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
fencer33

تا حالا ندیدم هیچ cpu بیشتر از 2 سری اپدیت دریافت کنه گوشی هایی که snap835 دارن اندروید9 میشه دومین اپدیت اساسیشون حتی گوگل گوشی های پیکسلو بیشتر از دوسال اپدیت نمیکنه به نظرم امکانش نیست اول از همه گوگل اگه اعلام کرد که ساپورت 3 ساله میشه میشه امیدوار بود هر چند کوالکام هم باید باینری های 835snap رو برای اندروید 10 اپدیت بکنه در کل به نظرم بعیده ولی اگه بشه خیلی خوبه مخصوصا برای ما که گوشی خیلی گرون شده تو کشورمون باعث میشه بقیه کمپانی ها هم مدت پشتیبانی رو بیشتر کنن

دکتر رسول آریان

آپدیت سیستم عامل چه ربطی به CPU داره؟
چی میگی؟
منظورت SoC هست؟

fencer33

وقتی نوشتم نوشتم اسنپ 835 مشخصه دیگه اگرم cpu اشتباه باشه و soc درست منظورم کاملا مشخصه/:

دکتر رسول آریان

آخه دقیقا نوشتی CPU در خط اول کامنتت.
اوکی.

Mortazavi

حیف شد
میتونست در آینده رقیب قدری تو کیفیت و نوآوری واسه اپل و سامی باشه ولی متاسفانه دیگه دوره گوشی های خاص و گرون مثل موتورولا و بلک بری تموم شده و ملت دنبال گوشی های خوش عدد و ارزونن

دکتر رسول آریان

با یک گل بهار نمیشه.
سامسونگ اندازه تار موی ماها گوشی ساخته در این سال ها. اسنشال فون اگر ۱۰ مدل دیگه هم میساخت، نمیتونست سامسونگ رو از لحاظ تعداد فروش کنار بزنه. چشم به هم میزنی، میبینی سامسونگ یک مدل جدید معرفی کرده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)