حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مخصوص بازی نوکیا به زودی ارایه می شود؟

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | تماشا کنید، نوکیا

می دانیم این روزها تمرکز زیادی روی گوشی های مخصوص بازی وجود دارد و تقریبا یک درب جدید به سوی فروش بیشتر محصولات ارزان قیمت مناسب برای بازی باز کرده است. این موج را ابتدا Razer Phone به راه انداخت و پس از آن چینی ها هیزم به آتشش ریختند. شیائومی، ایسر و ایسوس از جمله این شرکت ها هستند که در حال حاضر موبایل مخصوص بازی خود را ارایه کرده اند. حالا به نظر می رسد گوشی مخصوص بازی نوکیا به زودی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تیزر ویدیویی کوتاه آن را ببینیم.

همانطور که در این تیزر کوتاه می بینید، نوکیا موبایلی برای بازی را رونمایی خواهد کرد، موبایلی که بشود روی آن بازی کرد! در نهایت یک دستگاه که از پشت به آن نور تابیده شده را می بینیم (تصویر اصلی مطلب) و با هشتگ #GameOn شما را به دنبال کردن این موضوع دعوت می کنند.

چند روزی است که تصاویری از موبایلی کم حاشیه از نوکیا منتشر می شود که شبیه به نوکیا ۷ پلاس است. ممکن است این دستگاه همان موبایل مخصوص بازی نوکیا باشد. تا کنون موبایل های مخصوص بازی طراحی ویژه ای داشته اند تا نظر اهالی بازی را به خود جلب کنند اما یک راهبرد دیگر نیز وجود دارد و آن ارایه با تمرکز بر بازی مانند گلکسی نوت ۹ است که همراه با یک عنوان مشهور ارایه شود. به هر حال باید صبر کرد و دید که نوکیا چطور عمل می کند.

برخی فاکتورها برای دسته بزرگی از کاربران اهمیت دارد، مثلا دوربین سلفی موضوع مهمی برای برخی کاربران است پس موبایل های سلفی محور متعددی تولید شده که موفقیت خوبی هم داشته اند. حالا به نظر می رسد عصر موبایل های مخصوص بازی فرا رسیده است اما شما، به عنوان یک کاربر چقدر احتمال می دهید که جذب چنین موبایل هایی شوید.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اگر ارزون باشه و مشخصات سخت افزاری خوبی بده، آره

Abolfazlmir

من اینو دیروز توی پیج نوکیا موبایل هند دیدم
واقعا موبایل های گیمینگ چه تفاوتی با پرچمدار ها دارن؟!

Ebinem

نوکیا داره پیشرفت میکنه.
کیفیت ساخت گوشی های نوکیا به مراتب بهتر از گوشی های سامسونگ است.

Naranj

?

دکتر رسول آریان

تو هم یه ترول بدبختی که قطعا زیر ۲۰ سال سن داری.

Ebinem

این رسول آریان هر جا کم میاره شروع می کنه به توهین. (((:
بالاخره شنیدن حرف حق تلخه (((:

Mortazavi

احتمال اینکه جایگاهشو از سامی پس بگیره هست چون داره خیلی عالی رشد میکنه ولی راه سخت و درازی داره

Mortazavi

فعلا که برتری خیلی خاصی ندارند
نه گرافیک و پردازنده بهتر از پرچمدارا نه رم و حافظه ای که روی بقیه نباشه و نه سیستم صوتی خیلی ویژه و خفنی نه… ولی احتمالا بزودی با پخته شدن این ایده گوشی های مذکور راه خودشونو پیدا میکنند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)