حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می 8 پرو و می 8 لایت معرفی شدند

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

شیائومی خانواده Mi 8 خود را گسترش داده و هم اکنون ۲ عضو جدید به آن اضافه شده است. این دو عضو شیائومی می 8 پرو و می 8 لایت نام دارند که اولی در رده پرچمدار و دومی به عنوان میان رده ارایه خواهند شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این دو دستگاه داشته باشیم.

شیائومی می ۸ پرو (Xiaomi Mi 8 Pro)

شیائومی Mi 8 پرو را می توان به نوعی نسخه جهانی می ۸ اکسپلورر دانست که البته تغییرات کوچکی نیز داشته است. مثلا سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی جای خود را به سیستم تشخیص چهره بر پایه مادون قرمز داده و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر حساس به فشار نیز به آن اضافه شده است.

برای شیائومی می ۸ پرو نمایشگر OLED کم حاشیه با بریدگی نمایشگر در بالا و‌ ابعاد ۶.۲ اینچ و رزلوشن FHD+ می تواند انتخاب جذابی باشد. دوربین دوگانه آن رزلوشن ۱۲+۱۲ با گشودگی دیافراگم f/1.8 و f/2.4 را ارایه می کند و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد.

در شیائومی می ۸ پرو قاب پشتی شفاف وجود ندارد اما دو رنگ گرادیانت جذاب دیده می شود که چشم را به خود خیره می کند. از نظر مشخصات سخت افزاری باید گفت چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ با حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی عرضه می شود و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگاباتی دارد. قیمت شیائومی می ۸ پرو مدل ۸-۱۲۸ برابر ۴۵۰ و مدل ۶-۱۲۸ برابر ۴۰۰ دلار است.

شیائومی می ۸ لایت (Xiaomi Mi 8 Lite)

شیائومی می ۸ لایت در مقابل با مشخصات میان رده تری ارایه می شود. حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی قرار دارد، دوربین دوگانه ۱۲+۵ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی اما دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی (رزلوشن بیشتر نسبت به مدل پرو) از دیگر مشخصات آن است. باتری ۳۳۵۰ میلی آمپری باید چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ و نمایشگر ۶.۲ اینچی FHD با پنل LCD آن را تغذیه کند.

مهم ترین موضوعی که درباره شیائومی می ۸ لایت باید بدانید، قیمت آن است. قیمت مدل ۴-۶۴ شیائومی Mi 8 لایت تنها ۱۷۵ دلار است که اگر بخواهید مدل های ۶-۶۴ یا ۶-۱۲۸ گیگابایت را بخرید تنها ۲۱۰ یا ۲۵۰ دلار هزینه می کنید! این واقعا وسوسه کننده است. برای مقایسه با قیمت مدل پایه شیائومی می 8 لایت می توانید گلکسی جی ۴ پلاس پلاستیکی با انتخاب ۲-۱۶ و دوربین تکی که در اکثر بازارها حتی حسگر اثرانگشت ندارد را بخرید!

رنگ های شیائومی می ۸ لایت

رنگ های شیائومی می ۸ لایت

به نظر می رسد شیائومی چه در قیمت‌گذاری مدل شیائومی Mi 8 پرو و چه در قیمت‌گذاری شیائومی می 8 لایت بسیار خوب عمل کرده و وسوسه کننده است، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

چه قیمت گذاری ای واقعا و چه مقایسه به جایی کردید با گلکسی جی ۴ پلاس
.
واقعا ۱۷۵ دلار بدی و ۲ برابر رم، ۴ برابر حافظه، چیپست به مراتب بهتر تازه با دوربین دوگانه و حسگر انگشت و این رنگ های زیبا، آفرین شیائومی

علی شیخ زاده

و همچنین بدنه فلزی ?
دیشب من همین چیزا رو گفتم
واقعا با این قیمت عالی هستن

nima1397

قیمت گذاریش فوق العادس واقعا ?

alireza_asol

قیمتا که عالیه
هرچند الان دیگه خرید گوشی 400 450 دلاری هم شده آرزو
قبلا 2 تومن میشد الان 7 تومن!

Mortazavi

سال ۹۰ با هفت تومن پراید میخریدیم امسال میانرده سامی

چقدر توی این ۷ سال تحقیر شدیم و هنوزم ساکتیم و منتظر اینکه بقیه برن جلوی این ظلم رو بگیرن.

آخ که چقدر شبیه مردم کوفه تو فیلم مختاریم

Mortazavi

تازه پوشکو و نوار بهداشتی هم نداریم و باید تو صف واسیم تا بخریم:)

mojtabafld

گویا قرار شد به گوشیهای زیر ۳۰۰ دلار ارز ۴۲۰۰ تعلق بگیری این طرح سرجاشه یا اونم منتفی شد؟؟چون در این صورت بالاترین مدل mi8 lite قیمتی حدود ۱ میلیون داره و واقعا عالیه

Shiral

عالیه…

Shiral

اگرچه بازم همون ۱۷۰ دلار هم میشه پنج میلیون احتمالا برای ما ایرانی ها…مثل چرتکه طلافروشان اخرش نمیفهمیم چجوری میشه چهار پنج تومن???

Mortazavi

نه دیگه انقدر ارزونه که با دلار ۱۵۰۰۰ تومنی هم میشه حدود ۳تومن

Mortazavi

دمت گرم شیائومی

انصافا این گوشی هارو واسه مردم بدبختو توسری خور ایران زدی

Mortazavi

چه مقایسه جالبی کردید
اسنپ۶۶۰ با رم۴ و حافظه ۶۴ و دوربین دوگانه و فینگرپرینت و بدنه فلزی با رنگ گرادیانت
پردازنده ۴هسته ای ۱.۴ گیگ با رم۲ و حافظه۱۶ بدنه پلاستیکی و زشت و تکراری

فکر میکردم سامی با معرفی جی۴پ ترکونده نگو …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)