حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حالت تاریک (Dark Mode) واتس اپ به زودی ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اپلیکیشن، شایعات

برنامه هایی مثل مرورگرها، برخی بازی ها یا شبکه های اجتماعی که بر حسب ترند طراحی جدید و متاثر از iOS اپل سفید هستند، در محیط هایی که تاریک باشد چشم را اذیت می کنند. حالا و دوباره به تاثر از حرکت اپل و استفاده از نمایشگر OLED خیلی از سرویس ها به سمت ارایه حالت تاریک پیش رفته اند. امروز خبر می رسد که حالت تاریک (Dark Mode) واتس اپ به زودی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پیشاپیش با تشکر از اینکه نمی گویید واتس آپ (What’s up) و می گویید واتس اپ (WhatsApp) از شما متشکرم! و لازم است بگویم تصویر اصلی مطلب لزوما ارتباطی به خروجی رسمی حالت تاریک واتس اپ ندارد و به نوعی طرح مفهومی تجسمی است. بسیار خوب واتس اپ با ۱.۳ میلیارد کاربر فعال ماهانه (۱میلیارد کاربر فعال روزانه) محبوب‌ترین پیام رسان در دنیا است که خب البته ویچت را با ۱ میلیارد کاربر ماهانه در نزدیکی خود احساس می کند. حالا به نظر می رسد که بالاخره حالت تاریک یا همان Dark Mode واتس اپ به زودی عرضه می شود.

حالت تاریک واتس اپ

حالت تاریک واتس اپ

به این صورت موبایل های OLED علاوه بر ارایه تجربه بصری راحت تر برای چشم در محیط های تاریک، مصرف انرژی کمتری را نیز تجربه می کنند. حال تصور کنید موبایل های دارای بریدگی نمایشگر چقدر جذاب تر می شوند! حتی اپل هم که علاقه داشت برای تمایز دادن بین آیفون X و دیگر موبایل های کم حاشیه از پوشاندن بردیگی نمایشگر خودداری شود (خطاب به توسعه دهنده ها) حالا تصویر زمینه آیفون Xs و آیفون Xs مکس را به نحوه ای انتخاب کرده که بریدگی نمایشگر دیده نشود.

نظر شما چیست؟ طرفدار حالت تاریک نرم افزارها و بازی ها هستید؟ هی واتس اپ! حالت تاریک تلگرام مدت هاست اینجاس ؛)

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

پیشاپیش با تشکر از اینکه نمی گویید واتس آپ (What’s up) و می گویید واتس اپ (WhatsApp) از شما متشکرم!

اینجای متن خیلی جالب و کاربردی بود:)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)