حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار نذری یاب می تواند از شما کلاهبرداری کند!

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | اخبار داخلی

در دهه اول محرم هستیم و خیلی از هموطنان نذرهای خود را ادا می کنند. به هر حال غذای نذری همیشه طرفدار زیادی داشته و یکی از نرم افزارهای که کاربر کاملا بومی دارد نرم افزار نذری یاب است اما باید توجه داشته باشید که جدیدا گزارش های کلاه برداری با نرم افزار نذری یاب زیاد شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

قطعا این ایده که بخواهیم بستری برای ارایه نذری (یا ارایه مکان آن) به صورت آنلاین داشته باشیم اصلا بد نیست اما موضوع از آن جا آغاز می شود که هوش سیاه به فکر کلاهبرداری باشد. اما روش کلاهبرداری نرم افزار نذری یاب چطور است؟

روش کلاهبرداری نرم افزار نذری یاب چطور است؟

‌کلاهبرداران با تبلیغ فروش نرم‌افزارهای جعلی در شبکه‌های اجتماعی افراد را ترغیب به دانلود و خرید نرم افزار نذری یاب می‌کنند و به منظور دانلود نرم‌افزارهای فوق، ‌مبالغی را مطالبه یا این‌که آن‌ها را به صفحه‌های درگاه‌های بانکی جعلی (فیشینگ) هدایت می‌کنند که این موضوع موجب کلاهبرداری و برداشت‌های غیرمجاز از حساب کاربران می‌شود. به این صورت است که برای یک نذری شاهد خالی شدن حساب بانکی خود توسط افراد پشت پرده نرم افزار نذری یاب هستید. البته گاهی این برداشت ها بزرگ نبوده و به شکلی است که اگر مانده حساب خود را چک نکنید، هیچ گاه متوجه آن نخواهید شد!

سازنده اینگونه نرم‌افزارها به تمامی اطلاعات واردشده توسط کاربر (نام و نام خانوادگی، کد ملی، آدرس و شماره تماس) دسترسی دارند، بنابراین قادرند با داشتن این اطلاعات از کاربران سوءاستفاده کنند. بنابراین کاربران فضای مجازی هرگز نباید فریب این‌گونه تبلیغات را خورده و هنگام دانلود برنامه‌های این‌چنینی احتیاط‌های لازم را انجام دهند.

از یاد نبرید که همیشه موقع نصب نرم افزارهای مختلف دسترسی را چک کنید، اطلاعات شخصی خود را با آگاهی و در صورت نیاز ارایه کنید و درگاه های بانکی را همیشه بررسی کنید. از نرم افزار نذری یاب استفاده کرده اید؟!

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hadiii

اخه رو چه حسابی نصب میکنن این نرم افزار خنده دارو!!!!
اصلا هرکی اینو نصب کنه باید حسابشم خالی شه!!!!حقشه!!!

pouya

اونی ک اینو نصب میکنه ی ا……

Abolfazlmir

حق مف خورا همینه دیگه?

MR.CAMPER

اره واسه مفت خوری اینو نصب میکنن دست اخرش میشه شکرخوری به شکل ناشور ????????????????????????

خب چرا دستگیر نمیشن عواملش؟

علی شیخ زاده

فک کن نصب کنی بری غذای نظری بخوری با خیال راحت برگردی خونه حسابتو چک کنی ببینی خالی شده بدجور کوفتت میشه??

مطلب یکم گنگه.
توی یک برنامه نذری، برفرض مثال که به یک صفحه جعلی بانک هم برخورد کردیم.‌ چرا باید اطلاعاتمون رو توی اون صفحه وارد کنیم؟ تا مثلا یک اپلیکیشن بخریم؟ خب چرا مستقیما از خود کافه بازار یا مایکت نخریم.

MR.CAMPER

سلام اقای ع.ط.ا.یی عزیز خوبید؟
اقای ع.ط.ا.یی
از اونجایی ک سونی موبایل از خاور میانه خارج شده یا قراره خارج بشه و گوشی هایی مثل ایکس زد۲ رو برای بررسی در اختیار شما قرار نداده
پیشنهاد میکنم بررسی این گوشی رو از سایت هایی مث فون ارنا یا جی اس ام ارنا ترجمه کنید و بذارید
اینجوری حداقل ما یک بررسی خوندیم ازش تازه میتونین بررسی ایکس زد۲ پریمیوم و ایکس زد۳ رو هم بذارین یک ترجمه میخواد و یک قالب بندی و ذکر منبع تموم ???? اگه این کارو بکنید ممنونتون میشیم.

MR.CAMPER

میدونم اقای ع.ط.ا.یی عزیز ولی وقتی شرکت به شما گوشی نمیده شما که مقصر نیستید بعدشم بررسی های شما کلا ی چیز دیگس ولی وقتی گوشی نیست چه کنیم؟
اگر کسی از بچه های سایت گوشی xz2 رو داشته باشه میتونه باهتون برای بررسی هماهنگ کنه و گوشیو در اختیارتون بذاره برای بررسی؟ اگر اینجوری هم دعوت به همکاری بدین به نظرم خیلی خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)