حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین ورزشی GoPro Hero 7 لو رفت

در زمانه ای که تقریبا همه موبایل های پرچمدار ضد آب شده اند و جذابیت فیلم برداری با پهپاد برای کاربران بیشتر است، دوربین های ورزشی جدید گوپرو (GoPro) به صورت عجیبی لو رفته اند! امروز دوربین ورزشی GoPro Hero 7 لو رفته است و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

گوپرو هیرو 7

گوپرو هیرو 7

گفتیم به صورت عجیبی لو رفته است و دلیل آن است که در یک تلویزیون در فروشگاهی از GoPro شاهد پخش تصاویری درباره گوپرو هیرو 7 بوده اند و این تصاویر که می بینید از همان جا ثبت شده است. مهم ترین موضوعی که می توان درباره GoPro Hero 7 عنوان کرد، لرزشگیر بسیار قوی شبیه به Gimbal است که در می تواند ویدیوهای نرم و روان تر را برای شما ضبط کند. در این مورد نیز اشاره ای به تغییر در استراتژی محصول وجود دارد.

GoPro Hero 7

GoPro Hero 7

همانطورکه می بینید، دوربین ورزشی GoPro Hero 7 دارای سه مدل سفید، نقره ای و مشکی است که این نسبت به Hero 5 و Hero 6 تعداد بیشتری تنوع دارد. مشخصا فقط مدل Gopro Hero 7 Black نمایشگری روی لبه جلویی خود دارد و دو مدل دیگر فاقد آن هستند.

گفته می شود تا پایان ماه جاری میلادی (سپتامبر) باید شاهد معرفی نسل جدید دوربین های ورزشی GoPro باشیم اما باید دید که همچنان از این دوربین های کوچک و مقاوم به خوبی پشتیبانی می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yohan

خبر خوبیه،سالهاست شرکت گوپرو سهم خودش رو از بازار داره از دست میده و الان شرکت ها چینی زیادی دوربین هایی مشابه مثلا شیائومی و … تولید میکنند.

دکتر رسول آریان

آره، محصولاتش قابل قبولن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)