حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حافظه همراه SSD X5 سامسونگ با سرعت 2800 مگابایت بر ثانیه معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | مطالب ترنجی

سامسونگ در بحث حافظه های ذخیره سازی همراه مثل حافظه های فلش یا HDD و SDD های همراه عموما بازار وسیعی را در دست ندارد ولی محصولاتی ارایه می کند که دوست دارید داشته باشید! برای مثال امروز حافظه همراه SSD X5 سامسونگ با سرعت 2800 مگابایت بر ثانیه معرفی شده که واقعا جذاب است اما قبل از اینکه خیلی هیچان زده شوید باید بگوییم که از پورت Thunderbolt 3 استفاده می کند. بسیار خوب، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ اولین حافظه همراه SSD خود را که بر اساس NVMe است معرفی کرده و مدل X5 نام دارد. این حافظه ذخیره سازی حرفه ای های فناوری را هدف قرار داده و تولیدکننده های محتوا قطعا عاشق آن خواهند شد. تصور کنید یک حافظه همراه SSD به حجم 2 ترابایت دارید که می تواند 20 گیگابایت فایل را در مدت 12 ثانیه کپی کند! خب قطعا این جذاب است.

سامسونگ X5 در سه مدل 0.5، 1 و 2 ترابایتی عرضه می شود که قیمت آن ها به ترتیب 400، 700 و 1400 دلار است. بله، کاملا گران به نظر می رسند و برای بازار فعلی ما این را باید در نظر داشته باشید که این حافظه SSD از پورت USB پشتیبانی نمی کند و فقط باید پورت Thunderbolt 3 داشته باشید. ویزن آن 150 گرم است و در مقابل شوک ها مقاومت می کند. طراحی زیبایی هم دارد!

سرعت خواندن در هر سه مدل 2800 مگابایت بر ثانیه است و سرعت نوشتن در مدل های 1 و 2 ترابایتی برابر 2300 مگابایت که این سرعت برای مدل 0.5 ترابایتی به 2100 مگابایت بر ثانیه کاهش می یاید.

نظر شما چیست؟ جذاب است، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

نمی‌دونم USB می‌تونه چنین سرعتی رو انتقال بده یا نه
کلان USB یکمی عقبه از تکنولوژی روز

saman1670

بله.اگر USB 3.1 باشه به صورت تئوری تا 10 گیگابایت بر ثانیه رو ساپورت می کنه.

Amin.light33

عالیه، ولی قیمتش??

chalton

یک کلام واقعا عالی??

کهکشان

فوق العادس ! مرسی سامسونگ

Pouya

???سامسونگ تو حافظه و رم عالیه

دکتر رسول آریان

پیشتازه در این زمینه. بعد معزز، ترول اعظم میاد میگه من حتی باتری قلمی سامسونگ‌ رو هم نمیخرم. خب به درک که نمیخری. مگر برات کارت دعوت فرستادن که بیای بخری؟

Amin

?

Pouya

??????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)