حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A8 استار با باتری 3700 همان گلکسی A9 استار برای بازار هند است

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ با معرفی گلکسی A9 استار برای بازار چین تلاش داشت تا این بازار را تجت تاثیر قرار بدهد. از میزان موفیت این دستگاه اطلاعات دقیقی در دست نیست اما اینکه سامسونگ برای بازار فیلیپین و هند همان دستگاه را با نام گلکسی A8 استار آماده فروش کرده است، می تواند تاییدی غیر رسمی بر موفقیت آن باشد. امروز می شنویم که گلکسی A8 استار با باتری 3700 همان گلکسی A9 استار برای بازار هند است و در ادامه کمی درباره آن در ترنجی با هم صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

گلکسی A8 استار

گلکسی A8 استار

این طراحی دقیقا همان طراحی مطلوب بازار چین است و سامسونگ امیدوار است که در بازارهای مشابه مانند بازار هند هم از آن پاسخ بگیرد. دوربین دوگانه ای شاید بهتر باشد به جای اینکه بگوییم شبیه به آیفون X است، بگوییم یادآور طراحی سامسونگ استار (Samsung Star) است، موبایل جاوا محبوب ارزان قیمت بازار 10 سال پیش که شوک زده از حضور آیفون و در تلاش برای ارایه رقبای ارزان تمام لمسی بود.

دوربین دوگانه گلکسی A8 استار

دوربین دوگانه گلکسی A8 استار

مشخصات دوربین دوگانه A8 استار همان چیزی است که در A9 استار دیدیم. ترکیب 16+24 مگاپیکسلی مجهز به f/1.7 و یک سلفی 24 مگاپیکسلی مجهز به f/2.0 تبدیل به پر پیکسل ترین دوربین های تمام دوران سامسونگ موبایل می شود.

باتری 3700 میلی آمپری قرار است که حسابی همراه شما باشد و این بیشترین حجم باتری در میان رده های سامسونگ است. چیپست اسنپدراگون 660 و نمایشگر 6.3 اینچی سوپر امولد دقیقا همان فرمولی چینی پسند است که یک فبلت میان رده می خواهند با دوربین های پرپیکسل و قیمت ارزان!

قیمت گلکسی A8 استار اما خیلی ارزان نیست و حداقل برابر 430 خواهد بود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این موبایل به بازار ما هم راه پیدا کند؟ تجربه نشان داده که معمولا به صورت رسمی این اتفاق نمی افتد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)