حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تقلب در تبلیغات سامسونگ برزیل برای نمونه عکس های گلکسی A8 2018

نوشته

5 سال قبل | 22 دیدگاه | سامسونگ

اولین مرتبه ای که من به یاد دارم، سوتی مشترک نوکیا و مایکروسافت بود که در ویدیو تبلیغاتی فیلم برداری لومیا 1020 (اگر اشتباه نکنم) از یک دوربین حرفه ای به جای این دستگاه استفاده کرده بودند که به جای این دستگاه جا زده شده بود! پس از آن گویا هوآوی برای پرچمدار چند سال پیش خود یعنی Huawei P9 چنین سوتی داده که عکس را با Canon 5D Mark III و لنز 70-200 گرفته بودند اما به جای این دستگاه جا زدند! حالا نوبت به سامسونگ برزیل است! سوژه امشب، تقلب در تبلیغات سامسونگ برزیل برای نمونه عکس های گلکسی A8 2018 است. با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، سامسونگ برزیل تصویری با بوکه عمیق را در توییتر خود منتشر کرده و آن را منتسب به عکاسی پرتره دوربین دوگانه سلفی گلکسی A8 2018 دانسته است. شبیه به این موضوع یک بار  دیگر هم رخ داده است! حقیقت این است که این تصاویر با دوربین حرفه ای و در سال 2015 گرفته شده که گویا سامسونگ برزیل یا از دانش کم یا با آگاهی و جهت فریب دادن کاربر آن ها را از Getty Images به قیمت 499 دلار برای هر کدام خریده است!

در پاسخ به این رسوایی، آن ها خیلی ساده گفته اند که ما اکثر عکسایی که منتشر می کنیم مربوط به موبایل های خودمان است اما برخی از این ها گرایش مخاطبان ما را ارایه می کنند! یک ماست مالی ضعیف و زشت!

گویا زین پس باید پیش از اعتماد به داده های رسمی شرکت های مختلف درباره کیفیت و کارایی دستگاه های آنها، کاملا با عینک بدبینانه وارد شویم! نظر شما چیست؟ قطعا این یک کار نکوهیده است که از چنین شرکتی بعید است، حتی نمایندگی یک کشور در حال توسعه آن مانند برزیل.

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

این کارها برای سامسونگ عادی شده چیزی جدیدی نیست
اگر این کارها رو نکنه فروشش کم میشه یکی از راههای کسب کارش همینه

Dariushrd

اگه یادتون باشه قبلا گفتم دلیل اینکه هیچوقت سمت سامسونگ نمی‌رم تبلیغات فریبنده و غیرواقعی و بیش از حدشه!!! اینم دلیلش…دقیقا کمپانی های چینی هم این ویژگیو در درجه خیلی بدتر دارن و رسما دروغ میگن

MR.CAMPER

گوشی a8 2018 قیمتی در حدود ۴.۵ میلیون داره
واقعا کسی که واسه یک میانرده اینجوری بخواد ۴.۵ میلیون پول بده حیف گذاشتن اسم انسان روش
مدل پلاس این گوشیو من روز سه شنبه قیمت کردم ۵.۵ میلیون اکثر مغازه دارها میگفتن از سامسونگ اگ میخوای گوشی بگیری یا سری اس بگیر یا نوت (واسه کسی ک ۵.۵ میلیون داره پول میده) میگفتن واسه سری a هزینه نکنین چون نسبت به قیمت و سخت افزارش اصلا نمی ارزه

علی شیخ زاده

حتی اگه این تصویر هم واسه خود a8 بود بازم این قیمت واسه همچین میانرده ای قابل توجیه نبود

REZA

این بی احترامی به مشتریه

Amin

به نظر من مشکلی نیست!
قبل از اینکه با همین یه جمله‌ی من قضاوت کنی یا دیسلایک بدی، کامل بخون.
روی این تصویر ننوشته با دوربین A8 گرفته شده. توی توییت هم همینطور.
سامسونگ برزیل، ادعا کرده با دوربین سلفی دوگانه‌ی A8، میشه “لایو فوکوس” داشت و یه همچین تصویری به وجود آورد.
این هیچ ایرادی نداره اتفاقا. هر چند بهتر بود با خود A8 می‌گرفت.

علی شیخ زاده

بقول اون فن سامسونگ ک دیروز گفت زنده باد سامسونگ با تبلیغات صادقانه ش بهتر بود شرکتی که همیشه تبلیغات صادقانه میکنه شما رو برای ماست مالی کردن همچین سوتی هایی استخدام میکرد

کهکشان

شمارم بهتره استخدام کنن واسه دیسلایک زدن تو سایتا ههههههه

MR.CAMPER

اگ واسه سونی یا ی برند دیگ همچین خبری میذاشتن تو خودتو جرررر میدادی
داش من از کاربرای قدیمی ترنجیم خیلی وقته کامنتات دنبال میکنم رو دست هرچی تروله بلند شدی و داری ابروی طرفدارای منطقی سامسونگ هم میبری یکم اصلاح شو

Amin

جناب شیخ‌زاده؛
سامسونگ خیلی خیلی خیلی حواسش بیشتر از شما جمعه برای این چیزا.
شما دقت کنی چه توی مراسم، چه ویدیو‌

Amin

جناب شیخ‌زاده؛
سامسونگ خیلی خیلی خیلی حواسش بیشتر از شما جمعه برای این چیزا.
شما دقت کنی چه توی مراسم، چه توی بعضی ویدیو‌ های تبلیغاتی چه توی سایت مربوط به هر کشور، زیر حرفاش لیست بلند بالایی از پی‌نوشت هست که هیچ ابهامی بعدا پیش نیاد.
مثلا میگه فلان سرویس ممکن است بر اساس منطقه در دسترس نباشد. یا مثلا ممکن است رابط کاربری فرق کند. یا مثلا ممکن است اطلاعات مربوط به این محصول بدون اطلاع شما تغییر کند. یا این تصویر فقط برای رساندن مفهوم است و و و….
همین الانش تشریف ببر سایت رسمی سامسونگ ایران بخش معرفی نوت۹، ببین چند تا پی‌نوشت زیرش می‌بینی.
هر حرکتی سامسونگ می‌خواد توی ایران بکنه، میگه باید طبق قوانین رسمی این کشور باشه. درست و غلطشم مهم نیست.

اگرم توی این جا عذرخواهی کرده؛
مگه وقتی بهش تهمت زدن گفتن به ایرانیا گوشی ندادی، خیلیا رگ غیرتشون با جوگیری زد بالا، عذرخواهی نکرد؟ بیانیه نداد؟ اینم یه چیزی مثل همونه.
عذرخواهی نکنه چیکار کنه؟
شما اگر تعصب نداشتی، واقع‌بین بودی، متوجه می‌شدی تمام تبلیغات‌های سامسونگ که عکس یا ویدیویی مثلا سوپر اسلوموشن بخواد بگیره با گوشیای خودش، زیرش حتما قید می‌کنه:
Captured by Galaxy S9 یا هر مدل دیگه‌ای.
توی همین مراسم نوت۹ هم چندین عکس رو زیرش این رو نوشت، این یعنی راجع به اون عکس‌ها ادعا داره که با گوشی خودش گرفته شده.

Naranj

خخخ ماشا.. چقدر ترول سامسونگ داریم.گیریم این کار عمدی بوده ولی دقت کنید سامسونگ چه کمپانی بزرگی هست و کلی کارمند.حالا در یک نمایندگی یک کاری شده دلیل بر ماهیت کلی سامسونگ نیست

کهکشان

به دیسلایکا توجه نکن همش کار یه فن سونیه خخخخخ

Amin

من فکر کنم حرفامو نخوندی اصلا

Amin

ضمنا از اونجایی که یه بنده خدایی خسته شد ۲۰ تا دیسلایک داد. منم ۲۵ تا لایک میدم تا متوجه بشه این عقده‌ای بازیا کار بچه‌هاست.

javad1370

اصلا تعجب نکردم سامسونگ ی شرکتی هستش که قبل از این که به فکر مشتری باشه به فکر سود و منفعت خودش هستش نمونش رو تو این سال ها زیاد دیدیم تا نخست‌وزیر کره رو رشوه دادن لباس شویی هاشون منفجر شد تلویزیوناشون اون چیزی که نشون میده نیستش کیفت گوشی هم که نکم براتون بد 1سال باطریش باد میکنه فقط تبلبغلت دورغین همینو بس.

Naranj

چه مدلی بعد یکسال باد میکنه؟!

Amin

خب هر کمپانی‌ای هدف اولش کسب سوده جناب.

کهکشان

حالا خوبه آقای عطایی گفته هواویم این کارو کرده

هرچند وقت یه بار باید ی خبر علیه سامسونگ درج بشه تا امورات بگذره
ترول ها هم عقده ای از دنیا نرن

dele_tanha

بنازم به سوزش طرفداران سامسونگ رو که الکی از ی برند متقلب طرفداری میکنند و حتی وقتی با سند و مدرک هم حرف بزنی باز نشون میدن که چقدر بی منطق هستند

etemadian

سلام دوستان
گرچه این کار از اساس احمقانه و بی احترامی به مشتریان یک برند محسوب میشه ولی انصافا نمیشه تقصر رو مستقیما به گردن شرکت مرکزی سامسونگ در کره انداخت . همانطور که در متن اومده نمایندگی برزیل این کار رو کرده .
در هر صورت در اکثر حوزه های تبلیغاتی از این موارد زیاد دیده میشه که متاسفانه خیلیهاش رو مردم متوجه نمیشوند ولی وقتی لو میره نه تنها سودی برای تولیدکننده اصلی نداره که بعضا خسارات جبران ناپذیری به بار میاره .
دنیای تبلیغات ، دنیای پیچیده و پر رمز و رازیست که دروغ و تظاهر و بزرگنماییهای بی اساس ابزار اصلی یک تبلیغ فراگیر بشمار میرود .
این فاکتورهای دروغین تبلیغات ، بیشترین کاربرد را در حوزه تبلیغات سیاسی جهان دارد . چیز عجیب و تازه ای نیست .

nima_k.h

چه ضایع…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)