حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ پتنت پوشش اولفوبیک نمایشگر با ویژگی خودترمیمی خراشیدگی ها را ثبت کرد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

شاید شما هم دقت کرده باشید که چند ماه اول استفاده از موبایل (بدون برچسب محافظ) لمس نمایشگر بسیار روان و اثرانگشت بسیار کم روی آن می نشیند. پس از مدتی این ویژگی کمتر و کمتر می شود و این به دلیل حذف شدن تدریجی پوشش اولفوبیک قرار گرفته روی نمایشگر موبایل شماست که تقریبا اکثر موبایل های هوشمند امروزی این ویژگی را دارند. حالا خبر می رسد که سامسونگ پتنت پوشش اولفوبیک نمایشگر با ویژگی خودترمیمی خراشیدگی ها را ثبت کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

ال جی جی فلکس (LG G Flex) را به یاد دارید؟ این دستگاه با قاب پلاستیکی ارایه شد که در مقابل خراشیدگی خود را ترمیم می کرد. این موضوع روی پلاستیک بود اما حالا به نظر می رسد که سامسونگ توانسته فرمول پوشش اولفوبیک نمایشگر را به شکلی تصحیح کند که خراشیدگی های روی سطح راه خودکار ترمیم کند. این ویژگی می تواند به نوآوری با معنا و مفید باشد که مستقیما تجربه کاربری ما را ارتقا می دهد ولی هیچ تضمینی نیست که سامسونگ حتما از آن در محصولات آینده خود استفاده کند، به هر حال این در حال حاضر فقط یک حق اختراع است.

اما فکر می کنید اگر سامسونگ بخواهد از این پوشش اولفوبیک خود ترمیم در مقابل خراشیدگی برای نمایشگ بهره ببرد، اولین بار روی چه دستگاهی شاهد آن باشیم؟ بله، دستگاهی که به ذاته بیشتر در معرض خراشیدگی است، یک موبایل منعطف که قرار است روی خودش جمع شود! احتمالش بعید نیست و می تواند سرنخی برای نزدیک بودن ارایه موبایل منعطف سامسونگ باشد، اینطور نیست؟ شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

تیترو که خوندم فک کردم همون فلکس الجیه متن رو که خوندم فهمیدم فرق داره خیلی خوبه و لازم برای سری منعطف سامسونگ

Naranj

این قضیه پوشش و گلس پنل ها مثل باتری شده که فقط پتنت میدن ولی در عمل خبری نیست

Amin

دوستان عزیز امروز تو بررسی ویدیویی سایا همسایه متوجه شدم هنوز مشکل Intelligent Scan سامسونگ که با چشم بسته قفل رو باز می‌کنه حل نشده.

بابت بی‌ربط بودن عذر می‌خوام

Amin

*سایت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)