حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 9 دو سیم کارت مخصوص بازار چین خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، شایعات

شایعه آیفون دو سیم کارت اصلا جدید نیست و انتظار ارایه آن برای سال 2018 را داریم. در حقیقت هشت ماه پیش بود که در ترنجی خوانیدم آیفون دو سیم کارت با قابلیت LTE گیگابیتی و هر دو سیم کارت 4G سال آینده از راه می رسد. حالا به نظر می رسد آیفون 6.1 اینچی LCD قرار است این ویژگی را داشته باشد. دستگاهی که به آن آیفون 9 گفته می شود ولی در نهایت مشخص نیست که اپل چه تصمیمی برای نام گذاری خواهد داشت. امروز اما خبر می رسد که آیفون 9 دو سیم کارت مخصوص بازار چین خواهد بود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

امروز و به گزارش Economic Daily News، یک نشریه تایوانی گفته می شود که آیفون 9 دو سیم کارت مخصوص بازار چین است و از این بازار خارج نخواهد شد (حداقل به صورت رسمی)! ویژگی دو سیم کارت بودن در بازارهای در حال توسعه بسیار دوست داشتنی است و اکثر کاربران بنا به مشکلات پوشش آنتن دهی، صرفه جویی در هزینه ها یا برتری موضوعی اپراتورها مجبورند حداقل دو اپراتور را داشته باشند.

آیفون 9 دو سیم کارت به صورت DSDS یا به عبارتی دو سیم کارت هر دو فعال ارایه خواهد شد. پیش از این شنیده بودیم که شاید اپل بخواهد برای چنین ویژگی ساده و پیش پا افتاده ای که دیگر شرکت ها هم اکنون ارایه می کنند و قیمت نسخه دو سیم کارت با تک سیم کارت تفاوتی ندارد، 100 دلار هزینه بیشتری دریافت کند. این موضوع در شایعه جدید مورد بررسی قرار نگرفته است.

اپل واقعا به یک آیفون دو سیم کارت احتیاج دارد، خیلی از کاربران از خرید آیفون منصرف می شوند و یک موبایل اندروید دو سیم کارت می خرند چون نیاز به دو سیم کارت بودن دارند. حال تصور کنید یک آیفون ارزان قیمت تر با ویژگی دو سیم کارت وجود داشته باشد! قطعا سهم اپل از بازار چین و دیگر بازارهای در حال توسعه را افزایش خواهد داد.

نظر شما چیست؟ آیفون دو سیم کارت برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

فروشش زیاد میشه قطعا…یه رقیب حسابی برای گوشیای چینی

Amir7090

کم کم باید بریم سمت ios عزیز

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)