حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی با رشد در بازار موبایل چین به فکر رسیدن به رتبه اول فروش است

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

هوآوی رویای کسب رتبه اول در بازار موبایل را دارد و قویا به سمت آن در حرکت است. دو نسل اخیر پرچمدارهای هوآوی و دستگاه های برنامه ریزی شده در رده های مختلف پایین رده تا میان رده لوکس نشان از این حرکت قوی دارد. آن ها اما برای رسیدن به رتبه اول فروش نیاز به همه بازار دارند و همه بازار شامل بازار امریکا هم می شود. می دانیم امریکایی ها از ورود چینی ها به صورت گسترده به بازار کشورشان هراس دارند و اجازه چنین موضوعی را ندادند. حال به نظر می رسد که هوآوی با رشد در بازار موبایل چین به فکر رسیدن به رتبه اول فروش است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

سهم برندهای مختلف در بازار چین

سهم برندهای مختلف در بازار چین

نگاهی به سهم برندهای مختلف در بازار چین در چارک دوم سال 2018 به ما اقتدار هوآوی را نشان می دهد که تنها برند در حال رشد بازار است. اپل تمام تلاش خود را کرده و رشدی را ثبت نکرده است اما دیگر برندها بدون استثنا افت کرده اند. رشد 22٪ هوآوی در چنین شرایط بیانگر انگیزه آن ها برای رسیدن به رتبه اول فروش در بازار جهانی است.

هدف هوآوی برای سال 2018 فروش 180 میلیون موبایل بود اما به عملکرد قوی در نیمه اول سال 2018 که حدودا بین 95 تا 100 (به تعبیر منابع مختلف) که نگاه می کنند، هدف را دوباره تعیین و عدد 180 میلیون دستگاه را به 200 میلیون دستگاه ارتقا داده اند! این فروش قوی را می توان متاثر از رشد 45٪ خانواده هوآوی پی 20 هم دانست.

هوآوی در بخش درآمد و بازار چین 37٪ و بازار اروپا، خاورمیانه و افریقا تا 73٪ رشد داشته است! آن ها در حال برنامه ریزی برای ارایه موبایل 5G در سال 2019 هستند و اگر این فناوری را سریع تر به موبایل های میان رده و پایین رده هم اضافه کنند، می توانند بازار را کاملا در دست بگیرند! هوآوی نشان داده در ترندی کردن (مثلا اضافه کردن دوربین دوگانه و نمایشگر کم حاشیه یا دارای بریدگی نمایشگر) دستگاه های پایین رده و میان رده کاملا سریع است!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آینده هوآوی به چه شکل است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.k77

چند وقت پیش مطلبی رو در سایت قرار دادید که سامسونگ میخواد تو بخش سنسور دوربین های موبایل اولی رو از سونی بگیره امروز آمار فروش سنسور ها منتشر شده که تو سایت اکسپریان دیدم . با توجه به علاقه کاربرا به خبر قبلی احتمالا این آمار جدیدم توجه کاربران سایت رو جلب کنه

MR.CAMPER

.k77 اره منم اون خبرو دیدم سامسونگ تنها ۱۹ درصد بازار فروش سنسورها رو در اختیار خودش داره و بیش از ۵۰ درصد

MR.CAMPER

و بیش از ۵۰ درصد اون دست سونیه
یک گزینه ویرایش واسه بخش کامنتها بذارین

Pouya

خیلی بعید نیست هواوی خیلی سریع پیشرفت کرد کلا از نظر من شرکت باهوشیه خوب بلد بود با چه روشی فعالیتشو تو این حوزه اغاز کنه که وضعیت خوبی داشته باشه با گوشی های ارزان قیمت اقتصادی با طراحی زیبا شروع کرد کم کم گوشی رو در حد و اندازه پرچمدار کرد باتری با حجم بالا نسبت به ابعاد قرار داد ( البته سری میتش خیلی بهترن از این نظر ) سری پورش دیزاینشم به نظر من برای این عرضه میکنه که ببینه چه زمانی اونقدر محبوب میشه که مردم حاضرن گوشی ای با اون قیمت بالا رو ازش بخرن روزی که فروش این سریش خیلی بالا باشه میفهمه داره جا پاش محکم میشه منظورم اینه مثل اپل شده با هر قیمتی خریدار زیاد داره و همه قبولش دارن اون موقعس که کلا قیمت گوشیاشو میبره بالا البته خیلییییی مونده تا اونجاها و شایدم اصلا نرسه به همچین موقعیتی

Amir Hossein

به این میگن پیشرفت واقعی
البته روی آوردن به ترند های بازار هم بی تاثیر نبوده
کیفیت محصولات هواوی هم رفته رفته بالا رفته و در کنار برند های بزرگ قرار گرفته
رمز موفقیت اولیه هواوی قیمت گذاری پایین بوده که دیگه داره از بین میره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)