حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون های 2018 بدون تبدیل جک 3.5 میلی متری صدا درون جعبه به فروش می رسند

نوشته

5 سال قبل | 15 دیدگاه | اپل، شایعات

شاید باور نکنید اما شهریور امسال دو سال از حذف پر سروصدای جک 3.5 میلی متری صدا از آیفون ها می گذرد. اپل تا کنون دو سال است که آیفون های خود را با یک تبدیل پورت Lightening به جک 3.5 میلی متری صدا درون جعبه می فروشد اما به نظر می رسد که آیفون های 2018 بدون تبدیل جک 3.5 میلی متری صدا درون جعبه به فروش می رسند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این شایعه داشته باشیم.

زندگی دانگل طور کاربران اپل با آیفون 7 و مک بوک جدید 12 اینچی آغاز و ادامه دارد. شاید نگاه اپل خیلی پیشرو باشد یا حداقل بخواهد اینطور به نظر برسد اما هر چه که هست به نظر می رسد امسال همان دانگل ارزان 9 دلاری هم درون جعبه قرار نمی گیرد. به جز بحث هزینه، بحث صرف وقت دوباره برای خرید این دانگل هم هست و اپل با این رفتار شما را بیش از پیش به سمت هندزفری های بی سیم گران قیمت ایرپاد خود هُل می دهد!

برخی شرکت های چینی مانند وان پلاس و شیائومی به کل بی خیال هندزفری درون جعبه شده اند اما در مقابل وقتی به قیمت آن ها نگاه می کنید، منطقی است. اپل اما در بحث قیمت همیشه غیر منطقی بوده است. مثلا چه می شود اگر هندزفری های سیمی قدیمی لایتینینگ را با هندزفری های ایرپاد بی سیم جایگزین کنید کوپرتینویی هایی که حالا ارزش شرکت شما 1 تریلیون دلار است؟! شاید این تصویر از 9GAG پاسخ پرسش ما باشد:

بله، هیچ شرکتی بدون بالا بردن حاشیه سود خود نمی تواند پیشرو باشد. با حذف دانگل تبدیل پورت لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری صدا 9 دلاری، علاوه بر یک صرفه جویی کوچک برای اپل (در هر یک میلیون دستگاه آیفونی که به فروش می رسد 9 میلیون دلار) خیلی ها شاید به سمت استفاده از هندزفری بلوتوث های گران قیمت 159 دلاری ایرپاد بروند!

نظر شما چیست؟ این سیاست را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

ای جانم ! چند سال دیگه گوشیم از جعبش حذف میکنه ! یعنی شما میرید یه جعبه خالی میخرید با قیمت ۱۰۰۰ دلار ! و اگه گوشی بخواین باید ۹۹۹ دلار دیگه هزینه کنید
چقدر اپل شبیه سایپای خودمونه ! ههههههه

Pouya

صد درصد مخالفم

Naranj

اپل امسال میخواد شارژر پر سرعت تو جعبه بذاره شاید به همین خاطر اینو حذف کرده

کهکشان

لایک آقای عطایی
حتی هواوی گارد و گلس هم میذاره !

Amin

خب گلس که سامسونگ همیشه از آخرین نسخه‌ی گوریلا گلس استفاده می‌کنه؛
گارد هم توی جعبه‌ش هست.

کهکشان

نه اون که گلس اصلیه منظورم گلس محافظیه که جداگانه میفروشن در مورد گارد هم حق با شماست

chalton

گوشی های تمام تکراری که حتی نخواسته یه کوچولو طراحی رو به روز کنه، اپل فقط به ثروتمند کردن سرمایه داراش فکر میکنه،افتخارش اینه داره به ثروت یک تريليون دلار نزدیک میشه چون کاری انجام نمیده فقط فروش میکنه و هیچ خرج اضافه ای نمیکنه تا وقتی مشتریهاش محصولاتش رو میخرن البته تو این چند وقته مشتریهاش کم شدن تو بخش موبایل 7 درصدشون به سمت محصولات اندرویدی که از اون 7 درصد 5 درصدشون رو اوردن به سمت سری اس و نوت های سامسونگ،البته از هزینه تحقیق و توسعه میشه نتیجه گرفت که اپل هیچ کار جدیدی انجام نداده و تکنولوژی های قدیمی رو با اسم های جدید معرفی کرده،هزینه تحقیق و توسعه اپل امسال 3.4 میلیار دلار بوده،در صورتی که سامسونگ امسال 12.2 میلیارد دلار هزینه تحقیق و توسعه کرده که چهارمین سرمایه گذار بزرگ دنیا در عرصه تحقیق و توسعه هستش،در کل اپل کم کم در اینده رو به پایین سقوط میکنه.

کهکشان

کاملا باهات موافقم حرفاتو باید آب طلا گرفت

Amin

کاملا صحیحه حرفت.

Naranj

البته دقت کنید سامسونگ بیشتر هزینه رو توی چیپ ها حافظه ها و تی وی کرده و توی موبایل در حد همون دو سه میلیون بوده

Naranj

میلیون نه میلیارد

Amir Hossein

باز خسیس بازی اپل شروع شد?

کهکشان

تموم نشده بود که بخواد شروع بشه ! همیشه همینطور بوده !
اینا همش کم فروشیه و منطق اپل هم همینه !

حذف کن جدا بفروش
مشکل بساز راه حل بفروش

دکتر رسول آریان

دقیقا.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)