حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می نوت 4 شفاف در TENAA دیده شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

خانواده می نوت (Mi Note) به عنوان فبلت های پرچمدار آغاز به کار کردند اما در میانه راه به نظر می رسد شیائومی دید مشخصی نسبت به آن ندارد. آخرین عضو این خانواده را می توان می نوت 3 دانست که با اسنپدراگون 660 در قامت یک فبلت میان رده ظاهر شد. حالا اما دستگاهی لو رفته که می توان حدس زد مربوط به می نوت 4 (Mi Note 4) باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

دستگاهی به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید، دستگاهی با مدل M1807E8A است که در TENAA دیده شده است. همانطور که حتما توجه شما را جلب کرده است، قاب پشتی دستگاه شفاف است. این طراحی کمی شبیه به می 8 اکسپلورر ادیشن است.

اما درباره مدل M1807E8A که شاید می نوت 4 باشد باید گفت انتظار یک موبایل با نمایشگر دارای ناچ یا همان بریدگی را داریم که اندازه 6 اینچی و نسبت تصویر 18:9 دارد. چیپست به کار رفته در آن در رده پرچمدار 2018 نیست و انتخاب اسنپدراگون 835 همچنان نشان می دهد که آن ها در دسته بندی می نوت 4 دچار مشکل هستند. حافظه رم 6 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 64 گیگابایتی احتمالا گزینه پیش فرض آن باشد.

دوربین دوگانه عمودی روی قاب پشتی مشخص است و احتمالا لرزشگیر اپتیکال 4 محوره خواهد داشت. شاید بخش جذاب شیائومی می نوت 4  را می توان قیمت حدود 337 دلار دانست. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این فبلت بلا تکلیف نظر کدام دسته از مخاطبان را جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)