حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت پایین رده گلکسی تب A 8.0 2018 با حاشیه کمتر دیده شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

حاشیه نمایشگر موبایل ها روز به روز کمتر می‌شود، در حقیقت مشخص نیست که این موجب را از کجا متوقف شود. هنوز موجب کم شدن حاشیه به تبلت ها آنچنان گسترش نیافته است. می‌دانیم که سامسونگ برای سال ۲۰۱۸ تعداد قابل توجهی مدل تبلت از پایین ده تا پرچمدار معرفی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که یک وجه اشتراک در تمام آنها وجود دارد و آن کم شدن حاشیه نمایشگر است، حال در برخی مدل‌ها بیشتر و در برخی مدل‌های کمتر. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره تبلت پایین رده جدید سامسونگ برای سال ۲۰۱۸ صحبت کنیم.

همانطور که در تصویر اصلی می بینید تبلت پایین رده Galaxy Tab A 8.0 2018 در مقابل نسل قبلی خود کم حاشیه تر دیده می شود. هرچند این کاهش حاشیه خیلی نیست اما به چشم می‌آید. تغییر دیگری که در آن شاهد هستیم حذف دکمه های فیزیکی لمسی پایین نمایشگر در نسل جدید و اضافه شدن دکمه های روی نمایشگر نرم افزاری است. این تغییرات دقیقا همان چیزی است که تمام موبایل ها و تبلت های سال ۲۰۱۸ سامسونگ آن را تجربه می‌کنند.

روی نمایشگر این دستگاه تاریخ ۹ آگوست دیده می شود که این همان تاریخ معرفی گلکسی نوت ۹ است. به این ترتیب به نظر می‌رسد که تبلت های ۲۰۱۸ سامسونگ نیز به همراه پرچم دار نیمه دوم امسال رونمایی شود.

Galaxy Tab A 8.0 2018

Galaxy Tab A 8.0 2018

در این رندر می توانید نماهای دیگر Galaxy Tab A 8.0 2018 را نیز مشاهده کنید. تغییر کوچک اما جالب توجه دیگر در نمای جلو تبلت را می توان حذف لوگو سامسونگ دانست! نظر شما درباره این تبلت جدید سامسونگ چیست؟ طراحی مناسبی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

کم حاشیه به سبک خساست سامسونگی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)