حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد پرو 11 اینچی 2018 با نمایشگر کم حاشیه و Face ID عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

نه، هیچ چیز همیشگی نیست، حتی اندازه آیپدها! اگر به یاد داشته باشید تا مدت ها انداز 9.7 اینچی دلخواه اپل بود و سپس به 10.5 اینچ روی آورد. البته این برای آیپد عادی است نه آیپد مینی یا آیپد پرو 13.3 اینچی! سومی تغییر اندازه آیپد که البته در سری Pro هم عرضه خواهد شد، افزایش از 10.5 به 11 اینچی است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آیپد پرو 11 اینچی 2018 با نمایشگر کم حاشیه و Face ID داشته باشیم.

در خبر قبلی خواندیم که نمایشگر اپل واچ ۴ بزرگتر می شود. در آن مطلب گفتیم برخی موارد بین دستگاه های الکترونیک مشترک هستند. یکی از مشترک ترین موارد مشترک بین دستگاه های هوشمند را می توان نمایشگر آن ها دانست. وقتی پیشرفتی در این مورد صورت بگیرد کم کم به تمام دستگاه هوشمند اضافه خواهد شد. برای مثال کم شدن حاشیه نمایشگر ابتدا در موبایل ها صورت گرفت. پس از موبایل ها حالا نوبت ساعتهای هوشمند و تبلت هاست و پس از اپل واچ ۴ حالا نوبت به آیپد پرو 11 اینچی 2018 است! به تصویر اصلی مطلب توجه کنید.

به لطف کم شدن حاشیه ها، 0.5 اینچ در اندازه نمایشگر افزایش حاصل شده و البته به لطف حداقل حاشیه مورد نیاز برای تبلت ها (حداقل با فناوری های فعلی و تفاسیر آدمی زادی!) نیازی نیست که نمایشگر همانند آیفون X دارای بریدگی باشد! این طراحی شبیه به همان چیزی است که قبلا در ترنجی دیدیم:

آیپد کم حاشیه با Face ID چه طراحی ای خواهد داشت؟

شما چطور فکر می کنید؟ آیپد 11 پرو با Face ID می تواند شما را به خرید یک تبلت علاقه مند تر کند؟ باید دید که این آیپد چه ویژگی های جدیدی در چنته دارد و آیا فقط باید به تغییر طراحی آن دلخوش بود یا چیز بیشتری برای ارایه دارد. شما چطور فکر می کنید؟ با ارایه آیپد پرو 11 با Face ID باید کاملا با Touch ID یا همان حسگر اثرانگشت روی دستگاه های قابل حمل اپل،‌ خدحافظی کرد!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

بسیار دوست داشتنی تر میشن آیپد ها. البته من فکر میکردم بیشتر از نیم اینچ افزایش صفحه داشته باشند . احتمالا ابعاد دستگاه هم کمتر شده

Ali007

شاید بقیه محصولات اپل نچسب باشن ولی خداییش آیپداش یه چیز دیگست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)