حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو تبلیغاتی جدید اپل برای Face ID

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید

اگر شما هم از آن دسته بزرگواران هستید که کلمه عبور جدید ساخته شده خود را به سادگی بریدن یک کیک فراموش می کنید، مثل ما هستید و اپل می خواهد به ما بگوید که Face ID آمده تا آغازی بر پایان کابوس رمز عبور باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ویدیو تبلیغاتی جدید اپل برای Face ID را ببینیم.

فراموش کردن رمز عبور یکی از ساده ترین کارهایی است که ما انجام می دهیم! یا باید یک رمز کلی برای همه سرویس ها داشت که این واقعا ریسک بزرگی است و توصیه نمی کنیم چنین کاری انجام دهید. راه های دیگر می تواند به نرم افزارهای مدیریت رمزهای عبور برسد که گزینه های خوبی هستند اما به دلیل اینکه توسط توسعه دهنده ثالث ارایه می شوند و این روزها رسوایی های کوچک و بزرگ برای سرویس های بزرگ و کوچک (!) در حال رخ دادن است، توصیه می کنم فقط به راهکارهای امنیتی ارایه شده توسط شرکت ارایه کننده موبایل خود، متکی باشید.

چندی است که هماهنگ شدن کلمه عبور با راه های احراز هویت بیومتریک مانند حسگر اثرانگشت، اسکنر عنبیه چشم یا سیستم تشخیص چهره 3 بعدی کار کاربران را راحت کرده است. تبلیغات جدید 1.5 دقیقه ای اپل هم با خلاقیت ویژه و دیدنی به همین معضل می پردازد! ضعف حافظه جایی که می خواهد کار دست شرکت کننده فینالیست بدهد به خاطر می آورد که رمز عبورش، چهره اش است!

نظر شما چیست؟ شما برای کلمه های عبور خود چه می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)