حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در تایم لپس 7.3 گیگاپیکسلی لندن غرق شوید!

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | برترین‌های ترنجی

زمانی بود که انتخاب دوربین های موبایل بین VGA یا 1.3 مگاپیکسلی در دسترس بود که بعدا با دوربین های 2 و 3.1 مگاپیکسل ذهن کاربران کاملا در مرز انفجار بود! از این بهتر هم می شود؟ بله همیشه بهتر از این هم می شود! امروز می خواهیم یک تایم لپس گیگاپیکسلی را با هم ببینیم. بله، “گیگاپیکسلی”! توصیه می کنم حتما در تایم لپس 7.3 گیگاپیکسلی لندن غرق شوید! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برای دیدن تایم لپس 7.3 گیگاپیکسلی لندن روی گزینه Discover بالا کلیک کنید اما پیش از آن اجازه بدهید کمی درباره جزئیات این پروژه صحبت کنیم.
در همکاری Lenstore با Nikon و Canary Wharf این تایم لپس گیگاپیکسلی به سرانجام نشسته است. عکاسی با دوربین نیکون D850 و لنز AF-S Nikkor 300mm f/2.8 انجام شده اما موضوع اصلی درباره لنز و دوربین نیست بلکه درباره مکانیسم رباتیکی است که به عکاس ها اجازه ثبت عکس های 7.3 گیگاپیکسلی با این دوربین 45 مگاپیکسلی را می دهد. زاویه دید این تایم لپس فوق العاده عریض و برابر 155 درجه بوده که شما می توانید تقریبا تمام مکان هایی را که دوست دارید با غنی ترین جزئیات و بهترین کیفیت در 24 ساعت روز تماشا کنید.
بله، این تایم لپس گیگاپیکسلی لندن در 24 لحظه متفاوت روز از 24 ساعت ثبت شده و شما می توانید در تمام ساعات لندن را با کیفیت 7.3 گیگاپیکسل ببینید! به معنی واقعا وقتی تا آخرین درجه روی تصویر زوم می کنید، در تصویر غرق می شوید و دوست دارید تک به تک جزئیات را ببینید!
به خودتان لطف کنید و در تایم لپس 7.3 گیگاپیکسلی لندن غرق شوید و در نهایت نظر خود را برای ما در ترنجی بنویسید.
اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

جالب بود

etemadian

سلام آقا سینا
لازم دیدم که شخصا بابت این پست فوق العاده از شما تشکر کنم
خیلی خیلی عالی و زیباست
ممنون از زحماتتون
پاینده باشید و شادمان

Soltane.Ehsas

خوشمان آمد 🙂

SAWAN

تو عکس ساعت 18 تو اون فروشگاهه یه خانم چادری هست. البته صورتش پیدا نیست

تکنولوژی

خیلی زیبا بود واقعا لذت بردم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)